Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

willes

willes

  • Lid sinds 14 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 7 februari 2015
  • 14:24

Sinds de update naar Lollipop op mijn S5 kan ik niet meer op wifispots van upc.

bij het inloggen geeft deze een certificatiefout.

heeft iemand hier een oplossing voor?

de wifi secure connect app werkt ook niet op Lollipop.

ik beb benieuwd, alvast bedankt.

Samsung Galaxy S7

eicolove

eicolove

  • Lid sinds 14 februari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #2
  • 5 maart 2015
  • 12:12

Ik heb precies hetzelfde probleem. UPC klantenservice kan ons niet helpen. Wie weet er een oplossing?

wappiesoft

wappiesoft

  • Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 853
  • Reputatie 0
  • #3
  • 5 maart 2015
  • 16:39

Op mijn Galaxy S5 SM-G900F met Android 5 Lollipop werkt hij gewoon. Op Kitkat werkte het al en het is eigenlijk niet verandert na de update naar 5
Update 3-4-2015;
Echter na een Factory Reset functioneert WifiSpot niet meer. Ik moest opnieuw de UPC Secure Connect applicatie installeren en bij instellen kreeg ik de melding dat mijn toestel Niet ondersteund wordt. Maar nu krijg ik WifiSpot niet meer werkend. Erg jammer dat Upc achter de feiten blijft lopen wat android 5 Lollipop betreft.

Bewerkt (3 april 2015 14:03) | Factory Reset Samsung S5 met Android 5 Lollipop

Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium

AndreDt

AndreDt

  • Lid sinds 10 januari 2015
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • #4
  • 5 maart 2015
  • 16:48

Factory reset misschien…

DaveDH

DaveDH

  • Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • #5
  • 6 maart 2015
  • 20:09

@AndreDt.
Kan je alsjeblieft in de toekomst bij het geven van het goedbedoelde advies om een factory reset uit te voeren ook vermelden waar men nog meer kwijt raakt zoals foto's etc. En dat men dit dient elders op te slaan als men dit bewaren wilt. Dit voorkomt een hoop treurige gezichten van mensen die je advies klakkeloos overnemen en uitvoeren.
TIA

eicolove

eicolove

  • Lid sinds 14 februari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #6
  • 6 maart 2015
  • 20:17

Beste TIA
Dit advies had ik NIET overgenomen. Factoryreset zou een uiterste oplossing zijn. Maar dit lost het probleem niet op. Wacht nog steeds op een goede oplossing…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren