Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 23 januari 2016
  • 11:01

het principe is hetzelfde ja, alleen heb je andere bestanden nodig, zie ook: 
http://www.skyneel.com/2014/11/root-samsung-galaxy-s5-plus-sm-g901f-using-odin.html

nikitje

nikitje

• Lid sinds 16 februari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 februari 2016
  • 16:47

Hoi allemaal ik ben een ware 'noob' en heb eigenlijk geen idee waar ik mee bezig ben ik moet mijn telefoon rooten zodat ik de foto's die ik per ongeluk heb verwijderd kan terughalen. Ik was dus heel blij met deze stap voor stap uitleg, nu ik er helemaal klaar voor zit en odin heb gestart kom ik erachter dat die er niet meer uitziet zoals in de uitleg en raakte ik een beetje in paniek ik wil niet zomaar dingen doen omdat ik dan bang ben om me telefoon te bricken.
Kan iemand mij verder helpen?  

okee ik was te snel ik heb uiteindelijk dezelfde odin versie kunnen downloaden waardoor ik nu met dezelfde werk, heb nu echter het volgende probleem het root bestand wat ik heb gedownload schijnt hij niet te zien iemand een idee wat ik fout doe?

Bewerkt (16 februari 2016 17:39)
wfdfaf

wfdfaf

• Lid sinds 11 oktober 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2016
  • 09:43

Do you think about this question? for most android users ,after using the general root tool will cause the phone get lost,we can't ignore this questions , so i have been search an effective solutions to deal with it,
At present , i personal using AnyRooter , my phone data has not been get damage,at the some time , it allow me access to phone device and upgrade a new operating system,very cool ,i think it is worth to choose,

wfdfaf

wfdfaf

• Lid sinds 11 oktober 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2016
  • 09:44

Do you think about this question? for most android users ,after using the general root tool will cause the phone get lost,we can't ignore this questions , so i have been search an effective solutions to deal with it,
At present , i personal usingAnyRooter , my phone data has not been get damage,at the some time , it allow me access to phone device and upgrade a new operating system,very cool ,  as far as i know , all popular android are supported,like Samsung,Sony,Htc,Huawei,Xiaomi and more , i think it is worth to choose,

Bewerkt (11 oktober 2016 09:48)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren