Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Furki70

Furki70

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 452
  • Reputatie 0
  • 14 december 2014
  • 22:00

1. wat gebeurt er als mijn knox warranty weg gaat? wat voor effecten heeft het op mijn garantie?
2. als je vingerafdrukscanner de hele tijd fout code aangeeft zal deze switchen naar alternatieve code. maar ik zelf heb mijn alternatieve code zomaar wat ingesteld en kan ik dus mijn telefoon niet unlocken, wat kan ik eraan doen?
3. kan ik mijn bestanden van mijn telefoon afhalen zonder mijn telefoon te unlocken? zo ja, dan kan ik hem namelijk gewoon terug naar fabrieks instellingen terug gooien.

minder belangrijke vraag
4. is er geen topic aangemaakt voor verschillende roms die al getest en/of bekend zijn met nederlands uitleg?

ik hoop dat een van jullie mij hierbij zsm kan helpen.
dit zal erg fijn zijn, ik heb namelijk mijn telefoon nodig om dingen te melden voor mijn project.

Furki70

Furki70

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 452
  • Reputatie 0
  • 14 december 2014
  • 22:36

ik heb mijn telefoon kunnen herstellen via https://www.google.com/android/devicemanager . door in te loggen met mijn google account en wachtwoord te herstellen kom je eruit. na dit kan je via instellingen je wachtwoord herstellen.

dit is gelijk ook de antwoord op mijn vraag nummer 2 en 3.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6275
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 15 december 2014
  • 08:57

Pas aub de titel aan want “aantal vragen” is geen duidelijke omschrijving er zal er dus ook niet toe leiden dat je snel een antwoord krijgt.

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 15 december 2014
  • 20:29

Hoi,
1) dat is nogal een grijs gebied, de één zegt, maakt niet zo veel uit afhankelijk van je schade. Is er schade aan toestel als gevolg van het flashen, dan doet Samsung bij de eerste keer niet zo moeilijk. De tweede keer heb je, van horen zegge, geen kans op garantie. De ander zegt, heel zwart wit, na het trippen van je Knox heb je totaal geen garantie meer.
Wel is vrijwel zeker, dat ze dit, ook bij Samsung niet meer (kunnen) herstellen. Mijn toestel is net terug gekomen van garantie en mijn opdracht was om hem als nieuw te maken, en de (0X1) Knox melding is gebleven, dit hebben zij niet meer (kunnen) herstellen.

Kortom: grijs gebied in mijn optiek.

2) geen idee.
3) geen idee.
4) nee dat is er nog niet, er wordt denk ik nog niet veel Geflashed op de S5. Ik mis zelf ook wel wat topics, misschien dat ik er nog wel wat maak.

ideasandinspiration

ideasandinspiration

• Lid sinds 17 december 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 december 2014
  • 00:24

Ik heb een vraag: ik heb vaak ideen voor aps. Alleen kan ze zelf niet uitwerken. Wie hier kan wel programeren en is op zoek naar inspiratie? Uiteraard zullen de kosten en baten gedeelt worden.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren