Ik heb een probleem. Youtube filmpjes worden via de browser niet afgespeeld met m'n s5. Zowel de standaardbrowser als Chrome wil youtube niet afspelen. Het probleem is niet van toepassing op de website van youtube zelf. Ook de app van youtube werkt gewoon. Het probleem doet zich dus alleen voor bij youtubefilmpjes die op externe websites zijn gezet.
Iemand oplossingen??
Bvd
Kenny
Hoi, Ik heb een probleem. Youtube filmpjes worden via de browser niet afgespeeld met m'n s5. Zowel de standaardbrowser als Chrome wil youtube niet afspelen. Het probleem is niet van toepassing op de website van youtube zelf. Ook de app van youtube werkt gewoon. Het probleem doet zich dus alleen voor bij youtubefilmpjes die op externe websites zijn gezet. Iemand oplossingen?? Bvd Kenny
Hoi,
Ik heb een probleem. Youtube filmpjes worden via de browser niet afgespeeld met m'n s5. Zowel de standaardbrowser als Chrome wil youtube niet afspelen. Het probleem is niet van toepassing op de website van youtube zelf. Ook de app van youtube werkt gewoon. Het probleem doet zich dus alleen voor bij youtubefilmpjes die op externe websites zijn gezet.
Iemand oplossingen??
Bvd
Kenny