Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Romyo12

Romyo12

• Lid sinds 30 december 2013
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2014
  • 15:41

Beste mensen,

Als ik mijn apps naar de externe SD kaart verplaats, werken die apps dan nog gewoon probleemloos?
Ik heb gehoord dat sommige apps hierdoor niet goed werken.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6589
  • Reputatie 250
  • 18 juni 2014
  • 18:53

ligt ook een beetje aan de snelheid van je sd kaartje heb je een lage classe sd dan zullen de apps minder werken of gevoeliger zijn voor storingen gewoon proberen zou ik zeggen dan merk je het vanzelf

ludoke

ludoke

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 163
  • Reputatie 10
  • 10 juli 2014
  • 20:07

Romyo12
Beste mensen,

Als ik mijn apps naar de externe SD kaart verplaats, werken die apps dan nog gewoon probleemloos?

Dat zal je wel via de pcmoeten doen dan,KitKat laat het verplaatsen van apps via de telefoon zelf ,niet toe.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6589
  • Reputatie 250
  • 10 juli 2014
  • 20:28

Systeem apps niet, apps die je gedownload hebt wel als de app het toelaat, bij instellingen/apps.

ludoke

ludoke

• Berichten 163
  • Reputatie 10
  • 11 juli 2014
  • 14:19

gizmobinky
Systeem apps niet, apps die je gedownload hebt wel als de app het toelaat, bij instellingen/apps.

Heb dat geprobeerd op een Pipo tablet met 4.4.2 en in instellingen / apps worden die schijnbaar wél naar de sd gezet maar wanneer ik dan in bestandsbeheer of via pc mijn sd bekijk ,zijn de apps niet te vinden.
Ik blijf bij mijn besluit,in 4.4.2 kan je geen apps naar sd schrijven via het apparaat wat ik al wist maar heb je suggestie geprobeerd,zonder succes.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6589
  • Reputatie 250
  • 11 juli 2014
  • 19:00

ludoke
gizmobinky

Heb dat geprobeerd op een Pipo tablet met 4.4.2 en in instellingen / apps worden die schijnbaar wél naar de sd gezet maar wanneer ik dan in bestandsbeheer of via pc mijn sd bekijk ,zijn de apps niet te vinden.
Ik blijf bij mijn besluit,in 4.4.2 kan je geen apps naar sd schrijven via het apparaat wat ik al wist maar heb je suggestie geprobeerd,zonder succes.

waar zijn ze dan gebleven?

oh ja ze draaien op de sd, of toch niet!

Bewerkt (11 juli 2014 19:03)
gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6589
  • Reputatie 250
  • 11 juli 2014
  • 19:19

Romyo12
Beste mensen,

lees dit artikel even misschien staat je vraag daar bij.

Bewerkt (11 juli 2014 19:27)
ludoke

ludoke

• Berichten 163
  • Reputatie 10
  • 11 juli 2014
  • 19:40

gizmobinky
ludoke
gizmobinky

waar zijn ze dan gebleven?

oh ja ze draaien op de sd, of toch niet!

Probeer ze dan maar eens te vinden op de sd zelf,op het toestel of via verkenner op pc.
Ik heb ook die screens die je hebt gepost maar de apps staan niet fysiek op de sd.Dus herinstalleren vanaf sd gaat niet vanwege afwezig.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6589
  • Reputatie 250
  • 11 juli 2014
  • 23:24

O je bedoeld een APK bestand nee zul je niet vinden op de sd kaart maar het programma draait wel op de SD kaart en daar ging het uiteindelijk toch om ik kan het ook verkeerd begrepen hebben, sorry hiervoor.

Ik weet wel als je root hebt kun je de systeem apps vinden bij geheugen/systeem/app.
En de zelf gekozen apps van de playstore in geheugen/data/App als die bijv zou verplaatsen naar de SD kaart dan werkt de app niet meer je zou hem dan eventueel kunnen kopieën naar je SD kaart dan heb je er twee en dat is dan fysiek een apk op de sd kaart bedoelde je dat

Bewerkt (12 juli 2014 00:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren