Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

ludoke

ludoke

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 163
  • Reputatie 10
  • 10 december 2014
  • 14:19

Ik vind het verdomd irriterend!

Vaultdweller

Vaultdweller

• Lid sinds 02 december 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 13 december 2014
  • 20:53

Je kan deze meldingen van batterijklep en USB klepje wel uitzetten. Net als de notificatiebalk-knoppen “s-finder” en “snel verbinden”. Je toestel moet echter wel geroot zijn. Dan kan je Xposed Installer en Xposed G-Touchwiz installeren. Even wat instellingen goedzetten en nooit meer last van die zeurderige meldingen. Werkt echt ideaal!

Bijlage:

Galaxy S5 stock v4.4.2 Rooted
Galaxy TabPRO 10.1 stock v4.4.2

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 13 december 2014
  • 23:59

@Vaultdweller.
Werkt Xposed ook op 5.0?
Ik kan hier nog niets van vinden. Volgens de laatste berichtgevingen van een kleine maand geleden was dit nog niet mogelijk. Ik weet niet hoeveel meer modules jij gebruikt maar als je hier veel waarde aan hecht zou ik nog maar even niet upgraden naar Lollipop.

Mocht je toch nog iets weten of vinden, dan hoor ik dat graag want ik mis dat toch wel.

Vaultdweller

Vaultdweller

• Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 14 december 2014
  • 12:16

Dat weet ik niet Dave. Mijn S5 draait nog op 4.4.2. En met modules ben ik nog n btje aan het uitproberen wat bruikbaar/handig is. Ik ga er vanuit dat de ontwikkelaar van Xposed z'n produkt ook onder 5.0 werkend wil hebben en dat ie daar druk mee bezig is….

humo

humo

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 12 april 2015
  • 20:54

Hoe kan ik die melding kleplader controleren uitzetten…. Aan de oplader blijft die melding terug komen

Vaultdweller

Vaultdweller

• Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 13 april 2015
  • 23:05

humo
Hoe kan ik die melding kleplader controleren uitzetten…. Aan de oplader blijft die melding terug komen

Zie bericht #12

Tania79

Tania79

• Lid sinds 15 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2015
  • 23:00

Ik heb het ook met en het lijkt me echt ni pluis, soms tik ik het weg en komt het er na 10 sec terug op… zonder uit te zetten ed…ik vind het in elk geval heel erg irritant!!! Ik heb wel een flipcover, dus kweet niet of dat bij Julie ook zo is?

Azagthoth

Azagthoth

• Lid sinds 04 februari 2014
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 5 december 2015
  • 15:32

Ik heb ook al van alles geprobeerd om deze melding weg te krijgen.

Om één of andere reden vinden fabrikanten en software ontwikkelaars het nodig om onnodige meldingen te laten zien.

Bij de S5 Neo zie ik deze melding als ik hem aanzet maar soms ook als deze een langere tijd in standby stand heeft gestaan.

En als er inderdaad sensors in zitten, waarom dan die melding? Dat is hetzelfde als een slechte virusscanner die meldt dat iets MOGELIJK een virus bevat…

Trouwens, ik heb nog nooit een melding gehad om een usb kleptje dicht te maken. Alleen op mijn Samsung S1 plus zat er een klepje op maar op mijn S3 mini, S5 Neo en Tab 10 zitten niets eens klepjes.

Bewerkt (5 december 2015 15:33)

Greetings,

Dark Lord Azagthoth

Vaultdweller

Vaultdweller

• Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 7 december 2015
  • 21:17

Ik heb ook al van alles geprobeerd om deze melding weg te krijgen. Om één of andere reden vinden fabrikanten en software ontwikkelaars het nodig om onnodige meldingen te laten zien. Bij de S5 Neo zie ik deze melding als ik hem aanzet maar soms ook als deze een langere tijd in standby stand heeft gestaan. En als er inderdaad sensors in zitten, waarom dan die melding? Dat is hetzelfde als een slechte virusscanner die meldt dat iets MOGELIJK een virus bevat… Trouwens, ik heb nog nooit een melding gehad om een usb kleptje dicht te maken. Alleen op mijn Samsung S1 plus zat er een klepje op maar op mijn S3 mini, S5 Neo en Tab 10 zitten niets eens klepjes.
Hoi Azagthoth, heb je mijn oplossing al eens overwogen? (zie boven) Ik ergerde me ook rot aan al die zinloze, irritante meldingen die te pas en te onpas tevoorschijn kwamen. Toestel geroot en Xposed installer en Xposed G-Touchwiz geinstalleerd en nu nergens meer last van. Xposed is sowieso een leuke app als je n btje van je toestel tweaken houdt….

Azagthoth

Azagthoth

• Lid sinds 04 februari 2014
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 7 december 2015
  • 21:33

Het is het toestel van mijn vrouw die niet erg snel went aan nieuwe layouts (ze heeft al het hele weekend zitten mopperen alleen maar omdat ze niet dezlfde weerberichten app kon installeren als op haar oude toestel).

Mijn toestellen zijn allemaal geroot maar die S5 Neo niet. Ik kon vorige week hiervoor geen custom ROMs vinden.

Mocht ze er echt een hekel aan krijgen als die melding vaker verschijnt dan alleen bij het opstarten zal ik dit zeker gaan uitproberen.

Greetings,

Dark Lord Azagthoth

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren