Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 6 mei 2014
  • 16:02

Ik ga over een week of 2-3 over van S2 naar S5, en ben op zoek naar een handige cover. Wat is het voordeel van S-view, en belt zo'n cover niet lastig? Welke andere cases/covers bevallen goed? Laat maar horen!

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

roylievers

roylievers

• Lid sinds 25 oktober 2012
  • Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2014
  • 10:33

Ik heb een anymode flipcase (Klik)

Ik vind hem vreselijk! ik heb ook met de s-view actie meegedaan en ik hoop dat deze snel komt.
Ik heb gelijk met de anymode een screenprotector gekocht, en daar ben ik zielsblij om.
Om het leesvenster van het hoesje zitten de 1e krassen al. (van het hoesje niet door scherpe voorwerpen oid)

Kortom koop geen anymode!!!

Roy

Bewerkt (7 mei 2014 10:34)
Tucker

Tucker

• Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 7 mei 2014
  • 15:00

Bedankt @roylievers, dat is goed om te weten. Ik ben benieuwd of de s-view goed bevalt…

Galaxy S5 stock v4.4.2

sammynoot

sammynoot

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 160
  • Reputatie 10
  • 7 mei 2014
  • 15:22

Ik heb deze in gebruik voor een ander model samsung. Zoeken leert dat deze er ook voor de S5 is. Wat ik aan deze case prettig vind is dat de telefoon in een dicht soort van siliconen bakje ligt die ook de hoeken beschermd. Verder zijn deze cases niet duur. Tussen de 10 en 20 euro.

Hiervoor heb ik een offici��le samsung flipcover gehad waarbij je de achterkant ge��ntegreerd zit in de flipcover. Voordeel is dat het geheel slank en licht blijft, nadeel en minder goede bescherming. Omdat er geen magneet sluiting op zit heeft de voorflap neiging tot flapperen.

Wat je ook kiest voor bescherming, veel plezier met je nieuwe phone straks!

Bewerkt (7 mei 2014 15:24) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
roylievers

roylievers

• Lid sinds 25 oktober 2012
  • Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2014
  • 15:24

Tucker
Bedankt @roylievers, dat is goed om te weten. Ik ben benieuwd of de s-view goed bevalt…

Ik wil het je wel laten weten, maar ik ben bang dat dat nog wel zo'n 7 weken duurt voordat ik hem heb….
Van mij uit natuurlijk ook heel veel plezier met je S5 gewenst!

Htcboy

Htcboy

• Lid sinds 27 januari 2010
  • Berichten 125
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2014
  • 16:44

roylievers
Tucker

Ik wil het je wel laten weten, maar ik ben bang dat dat nog wel zo'n 7 weken duurt voordat ik hem heb….
Van mij uit natuurlijk ook heel veel plezier met je S5 gewenst!
Ik heb hem nu een paar dagen hij beschermd de telefoon perfect je krijgt misschien wel het gevoel dat je telefoon wat groter is maar het stoort mij niet zo echt heb liever dat hij goed beschermd is dan een pruts van een cover te kopen

royveldman

royveldman

• Lid sinds 04 januari 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2014
  • 19:25

Ik heb de S View Cover in het blauw. Echt een machtig mooi hoesje, en doet ook goed dienst als hoesje. Ook het schermpje is makkelijk, zeker als je wordt gebeld, of muziek luistert!

mr.purple

mr.purple

• Lid sinds 01 oktober 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2014
  • 10:50

Heb de S-view er meteen bijgekocht.

Was bij de release de enige degelijke die er beschikbaar was.
Hadden ze dezefde cover gehad zonder venster had ik die genomen, maar die was er niet.

Reden: ik gebuikt het scherm niet (smartwatch) en krast makkelijk (dacht ik).

Maar na een kleine maand nog geen enkele kras op het schermpje, dus is wel goed materiaal.

Bellen met de cover dicht gaat ook zonder problemen.

Tip: er is ook een S-view cover met QI chip ingebouwd en kost niet veel meer.
Als je in de toekomst zou willen gaan voor wireless charging.

Heb zelf de gewone cover (de QI versie was ook nog niet beschikbaar bij release) en heb de QI chip los besteld.

Ineens de QI versie kopen is goedkoper en bespaard je het gepruts om de chip en coil zelf te plaatsten.

Tucker

Tucker

• Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 9 mei 2014
  • 12:30

Bedankt voor de reacties. De S-view lijkt dus een goede keus te zijn, het enige wat ik er jammer aan vind is dat het de phone nog groter doet lijken. Ik twijfel erg tussen deze en een case zoals Spigen tough armor of Itskins evolution met een Spigen tempered glass screen protector. Ik moet er nog maar een paar nachtjes over slapen…

Galaxy S5 stock v4.4.2

Htcboy

Htcboy

• Lid sinds 27 januari 2010
  • Berichten 125
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2014
  • 10:40

Tucker
Bedankt voor de reacties. De S-view lijkt dus een goede keus te zijn, het enige wat ik er jammer aan vind is dat het de phone nog groter doet lijken. Ik twijfel erg tussen deze en een case zoals Spigen tough armor of Itskins evolution met een Spigen tempered glass screen protector. Ik moet er nog maar een paar nachtjes over slapen…
Het zal voor iedereen een persoonlijke smaak zijn met voor en nadelen je telefoon zit wel goed beschermd natuurlijk met zo een S-View

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren