Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Nicole231

Nicole231

• Lid sinds 01 mei 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2014
  • 10:13

Ik heb sinds een paar dagen problemen met het beeldscherm van de S5.
Op sommige momenten (dus niet altijd) geeft de telefoon geen beeld of valt het beeld uit.
Zwart scherm dus. wanneer ik dan een toets in druk gaan de toetsknoppen links en rechts onderin wel branden en ook de trilfunctie doet het wel.
Als ik een aantal keer achter elkaar verschillende knoppen indruk kan het zijn dat het scherm het weer even doet. Als ik dan ontgrendel en een app wil starten valt hij weer uit.

Wanneer ik de batterij eruit haal lijkt het probleem even verholpen.

iemand enig idee hoe dit komt?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5967
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 1 mei 2014
  • 16:29

je zou kunnen proberen je toestel even te resetten (je moet dan wel alles opnieuw instellen). Als dat niets oplevert misschien even terug gaan naar de winkel.

JosTi

JosTi

• Lid sinds 01 mei 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2014
  • 19:33

Vandaag, ik haal mijn S5 uit mijn broekzak, doet het beeldscherm niet meer. Links en rechtsonder plus de notificatie LED branden wel, maar het beeldscherm niet. Ik heb de S5 nog geen 3 weken dus er mee terug naar Vodafone. Ben hem gelijk 3 weken kwijt. Lekker. Ik was zeer tevreden over het toestel maar als zomaar in eens je beeldscherm niet doet, dan ben ik echt teleurgesteld.

Ook Vodafone stond hier van te kijken, die gaven aan: “Er is altijd 1 zwak toestel tussen de zoveel goeden” Tja, daar heb ik wat aan. Gelukkig heb ik een abonnement van 1 jaar, want ik ben straks wel Samsung Klaar, alleen al door dit geval.

Ayse-B

Ayse-B

• Lid sinds 07 mei 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2014
  • 10:52

Ik heb dus precies dezelfde problemen met mijn telefoon. Een nieuwe telefoon opsturen voor reparatie vind ik absolute onzin. Ik wil gewoon een nieuwe,
Kunnen jullie me laten weten welke reparatie is uitgevoerd en of de telefoon daarna naar behoren werkt?
Ik vind het nog al wat, aangetekend opsturen, 3 weken geen telefoon, geen vervangend toestel terwijl het abonnement gewoon doorloopt. Waardeloze service! Ik mis mijn i phone nu al!!!

Nicole231

Nicole231

• Lid sinds 01 mei 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2014
  • 11:07

Heb van de leverancier de opdracht gekregen om de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dit heeft totaal geen zin!

nu moet ik mijn toestel ook opsturen. net 3 weken in bezit en nu al opsturen!
Ik heb ook gezegd dat ik een nieuwe wilde. helaas ging dat niet lukken. ze zeiden: als de telefoon nog maar 7 dagen oud was dan had je direct een nieuwe gekregen. Belachelijk!

ben ook overgestapt van Iphone naar Samsung. had ik dus beter niet kunnen doen!

robertjonker

robertjonker

• Lid sinds 07 mei 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2014
  • 17:25

Ook ik heb dit zelfde probleem met me S5, bij mij valt hij uit als ik wat harder onder de midden van mij scherm druk!

Ook ik kreeg geen nieuwe omdat hij ouder is als 7 dagen.

Moet hem van vodafone laten reparern door Dynafix.
mogelijk is ook nog dat IK de factuur krijg..

Bewerkt (7 mei 2014 22:14)
darkneon

darkneon

• Lid sinds 15 november 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2014
  • 11:49

Dynafix werkt echt snel, je mag het toestel ook gewoon zelf binnenbrengen na het aanmaken van het reparatie dossier bij je leverancier. Dynafix heeft je toestel meestal binnen een week klaar. Via Je leverancier vertraagd het proces alleen maar!

Jeffrey98

Jeffrey98

• Lid sinds 21 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2014
  • 16:28

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn Samsung galaxy SII Plus, bij mij komt het doordat hij te warm word en dat komt bij mij weer door te veel achtergrondprocessen.

Xizer

Xizer

• Lid sinds 13 mei 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2014
  • 09:56

Ook ik heb problemen met het beeldscherm van mijn 2 weken oude Galaxy S5. Regelmatig krijg ik een soort van gele, fletse waas over het beeldscherm, en van tijd tot tijd valt het beelscherm helemaal weg en kan ik niks anders dan de batterij eruit halen.

Komend weekend maar eens ermee naar de Hi winkel, zal ik hem dus ook wel 3 weken kwijt zijn.

Bewerkt (13 mei 2014 09:57)
Serdartjes

Serdartjes

• Lid sinds 06 juli 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2014
  • 02:48

Ik heb hetzelfde probleem ook gehad het komt omdat de Ram volzet is en dat je de ramgeheugen niet kan wissen blijkbaar; je moet Cleanmaster downloaden en manueel wissen 3x per dag nadien heb je dit probleem niet meer, ik doe zelf reparaties van mobieltjes
Grtjs!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren