Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Extronic

Extronic

• Lid sinds 08 juni 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 29 april 2014
  • 16:57

Hallo, ik heb vorig week de Galaxy S5 omdat ik mijn abonnement mocht verlengen, nou kreeg ik wel een anderen simkaart erbij.. Hiervoor had ik een S2 maar mijn contacten staan wel op die simkaart maar ik wist mijn Gmail gegeven allemaal niet meer. (ook nergens opgeschreven:/)
Kan ik nu wel die contacten van die sim van de S2 op de S2 telefoon zelf zetten en dan mijn nieuwe sim erin en dan alles weer opslaan op die simkaart?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 30 april 2014
  • 11:01

normaal gesproken als de oude simkaart nog geactieveerd is dan wel als hij niet meer geactieveerd is dan zou ik niet weten gewoon proberen zou ik zeggen.
als je het gmail email adres nog hebt kun je altijd je gmail account restoren kun je hiervoor terecht heb je niets meer dan heb je pech.

Extronic

Extronic

• Lid sinds 08 juni 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 30 april 2014
  • 14:57

Het is me gelukkig al gelukt, heb de contacten van me oude sim die in me S2 zat op me S2 zelf gezet, en me nieuwe sim er in gedaan en me contacten op die sim gezet

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 30 april 2014
  • 15:03

Extronic
Het is me gelukkig al gelukt, heb de contacten van me oude sim die in me S2 zat op me S2 zelf gezet, en me nieuwe sim er in gedaan en me contacten op die sim gezet
mooi dat het gelukt is

MrHans

MrHans

• Lid sinds 21 februari 2011
  • Berichten 107
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2014
  • 11:39

Om dit probleem in de toekomst te voorkomen zou je je contactpersonen in Gmail moeten opslaan en beheren. Dan staat het online en heb je er altijd toegang toe. Als je een nieuwe telefoon hebt, hoef je alleen maar in te loggen en al je contacten worden zo gedownload naar je telefoon. Ideaal.

Bewerkt (2 mei 2014 11:39) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 2 mei 2014
  • 13:04

MrHans
Om dit probleem in de toekomst te voorkomen zou je je contactpersonen in Gmail moeten opslaan en beheren. Dan staat het online en heb je er altijd toegang toe. Als je een nieuwe telefoon hebt, hoef je alleen maar in te loggen en al je contacten worden zo gedownload naar je telefoon. Ideaal.
hij wist zijn google acount naam en wachtwoord niet meer vandaar de vraag om alles te kopieren vanaf een oude simkaart.

MrHans

MrHans

• Lid sinds 21 februari 2011
  • Berichten 107
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2014
  • 15:15

Ja dat snap ik, het was ook niet de oplossing voor dit specifieke probleem. Alleen een advies om het in de toekomst beter te organiseren. Uiteraard is het dan wel noodzakelijk om je Google account details te onthouden.

Bewerkt (3 mei 2014 15:15) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren