Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

fhylke

fhylke

• Lid sinds 06 april 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 april 2016
  • 18:27

Ik heb dit mobiel nu 1,5 a 2 jaar en tot vorige week geen problemen mee gehad. Vorige week kreeg ik opeens allemaal foutmeldingen en die heb ik toen gegoogled en toen werdt er mij geadviseerd om een factory reset te doen. Dat heb ik toen gedaan en daarmee was het probleem opgelost.

Nu kwam ik vanmiddag thuis en gaf mijn mobiel weer een foutmelding (soortgelijk aan vorige week), ik denk laat ik mijn mobiel opnieuw opstarten. Nu krijg ik wel het gewone scherm te zien met "samsung galaxy s4 mini, GT-l9195" maar na 15-20 seconden begint het scherm te pixeleren, eerst een paar pixels maar telkens meer, vooral groene en rode pixels, tot het na een minuut het hele scherm wit achtig is geworden. Na 30 seconden zo te zijn geweest gaat het scherm op zwart en doet mn mobiel niks meer.

ik weet niet precies meer wat de foutmeldingen waren waarmee het begon maar het was iets met andriod.iets.iets hase faild/hase stopped working/is gestopt

Ik kan nog wel een keer proberen om een factory reset te doen, en dat verhelpt het probleem misschien wel, maar wie zegt dat ik dat nu elke week kan gaan doen en ik heb eigenlijk geen zin om elke week een halve dag aan het resetten van mijn mobiel te besteden.

Heb nog wel meer foto's maar weet niet hoe ik die kan toevoegen aan dit bericht.

Bijlage:

Bewerkt (6 april 2016 18:34) | extra informatie
Bilal

Bilal

• Lid sinds 05 april 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 april 2016
  • 16:15

Via Odin flash mode een rom installeren en dan doet hij het prima Als je geen verstand hebt zoek dit dan op: Offical S4 ROM install odin

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren