Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Geert1964

Geert1964

• Lid sinds 18 augustus 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2015
  • 08:04

Hoi allen,

Ik heb verleden week een nieuwe Samsung Galaxy S4 mini gekocht. Ik weet dat hij al langer op de markt is, daarom dat ik hier een aantal vragen en opmerkingen post.

1° Blijkbaar is Azerty niet in te stellen. Wel heb ik gelezen van een app om dit te verhelpen. Heeft iemand hier ervaring mee ?
2° De instelling bij sms, nl. "Aangepaste gegevens", hoe moet ik dat begrijpen ? Is het zo dat nieuwe woorden die ingevoerd worden, door de gsm onthouden worden, om later weer betere voorspellingen te doen?
3° Als ik mijn toetsenbord op 3x4 instel, ben ik niet in staat om letter per letter in te voeren. Bijvoorbeeld, ik wil de c invoeren die onder abc staat, dat lukt niet. Dit heeft als gevolg dat hij enkel die woorden voorspelt/aanbiedt die hij al kent, en ik dus via deze manier geen extra nieuwe woorden kan invoeren. Eigenlijk sluit dit het gebruiken van het 3x4 scherm uit. (Of ik moet telkens bij een onbekend woord voor hem, omschakelen naar het querty toetsenbord.)
Heeft iemand hier dezelfde ervaring mee en een eventuele oplossing ?
4° smssen doorsturen lukt enkel met gebruik van het clipboard. Ik vind dit onhandig. Iemand hier dezelfde ervaring mee en een oplossing ?
Zo, dat waren mijn vragen en opmerkingen. Ik heb een tijdje een oudere Samsung gehad en daar waren die problemen allemaal niet (uitgezonderd dan de afwezigheid van Azerty).
5° Ik zie dat er soms geupgrade wordt naar een nieuwere versie van Android.
Heeft dit voordelen/nadelen.
Mijn huidige versie is : 4.4.4

Met vriendelijke groeten,

Geert1964

Andy_P

Andy_P

• Lid sinds 26 november 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 november 2015
  • 11:20

Hoi allen, Ik heb verleden week een nieuwe Samsung Galaxy S4 mini gekocht. Ik weet dat hij al langer op de markt is, daarom dat ik hier een aantal vragen en opmerkingen post. 1° Blijkbaar is Azerty niet in te stellen. Wel heb ik gelezen van een app om dit te verhelpen. Heeft iemand hier ervaring mee ? 2° De instelling bij sms, nl. "Aangepaste gegevens", hoe moet ik dat begrijpen ? Is het zo dat nieuwe woorden die ingevoerd worden, door de gsm onthouden worden, om later weer betere voorspellingen te doen? 3° Als ik mijn toetsenbord op 3x4 instel, ben ik niet in staat om letter per letter in te voeren. Bijvoorbeeld, ik wil de c invoeren die onder abc staat, dat lukt niet. Dit heeft als gevolg dat hij enkel die woorden voorspelt/aanbiedt die hij al kent, en ik dus via deze manier geen extra nieuwe woorden kan invoeren. Eigenlijk sluit dit het gebruiken van het 3x4 scherm uit. (Of ik moet telkens bij een onbekend woord voor hem, omschakelen naar het querty toetsenbord.) Heeft iemand hier dezelfde ervaring mee en een eventuele oplossing ? 4° smssen doorsturen lukt enkel met gebruik van het clipboard. Ik vind dit onhandig. Iemand hier dezelfde ervaring mee en een oplossing ? Zo, dat waren mijn vragen en opmerkingen. Ik heb een tijdje een oudere Samsung gehad en daar waren die problemen allemaal niet (uitgezonderd dan de afwezigheid van Azerty). 5° Ik zie dat er soms geupgrade wordt naar een nieuwere versie van Android. Heeft dit voordelen/nadelen. Mijn huidige versie is : 4.4.4 Met vriendelijke groeten, Geert1964
Hallo Geert,
Ik heb bij mij nagekeken en mijn taal staat ingesteld op Nederlands (Belgie)
Misschien heb jij hier iets anders.
Waar instellen: Instellingen / Mijn apparaat / onderaan Taal en invoer / Taal / Nederlands (Belgie) selecteren.
Hopelijk lost dit uw probleem op.
Andy

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren