Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

TechnoKiller

TechnoKiller

• Lid sinds 22 oktober 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2014
  • 17:49

Drie problemen voor de prijs van een.

Al enkele weken roept mijn Samsung Galaxy S4 Mini dat er te weinig opslagruimte beschikbaar is (er is wél opslagruimte beschikbaar, dit wordt ook weergegeven), naast deze doorlopende melding kan ik geen apps meer downloaden of bijwerken.

Hierop heb ik buffers leeggemaakt, apps, foto's, video's en noem het maar op verwijderd, nog steeds hetzelfde probleem, ook een nummer intoetsen (#9900 of iets dergelijks) en dan op de tweede van boven (uit mijn hoofd) drukken werkt niet.

Vervolgens heb ik enkele apps naar mijn SD-kaart verplaatst, de doorlopende melding over weinig geheugen bleef. Deze verplaatste apps kan ik nu niet meer openen ('applicatie niet geïnstalleerd'), terwijl ik apps die ik eerder al naar de SD-kaart heb verplaatst wel te openen zijn ( nog voor het hele probleem zich voordeed).

Nu probeer ik een back-up te maken via Samsung Kies, wat ook al niet lukt. Na zo'n drie onderdelen blijft ie hangen bij het eerstvolgende onderdeel, ongeacht welk onderdeel dat is.

Weet iemand de oplossing op een van deze problemen? Zo ja dan hoor ik graag van je!

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 22 oktober 2014
  • 19:09

probeer even in recovery een Factory reset te doen.vol up home knop en power indrukken.en daar de optie wipe data/Factory reset.

TechnoKiller

TechnoKiller

• Lid sinds 22 oktober 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2014
  • 17:28

Is er geen andere oplossing? Dan raak ik al mijn gegevens kwijt en dat heb ik liever niet

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 26 oktober 2014
  • 17:41

backuppen met helium.en na de reset terugzetten.foto's ga je niet kwijt zijn.

José1950

José1950

• Lid sinds 06 mei 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2015
  • 18:32

Ik heb hetzelfde probleem en niemand weet de oplossing zelfs een nieuwe sd kaart erin gedaan?

Enahmir

Enahmir

• Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2015
  • 20:00

En als je naar alle applicaties gaat en playstore zoekt en daar cache leegt en gegevens wist? Ook niet?

Patricia22

Patricia22

• Lid sinds 14 januari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2016
  • 18:11

Ik heb hetzelfde probleem. Is er geen oplossing om mijn contacten te redden? Mijn foto's heb ik al doorgezet naar Dropbox maar Contacten is niet meer te benaderen.  Hij geeft aan geen geheugen meer te hebben om welke app dan ook voor backup te downloaden. Hierboven wordt gesproken over Helium, maar ik weet niet wat dat is. Iemand suggesties of er software is die ik op mijn laptop of tablet (ook Samsung) kan downloaden die mijn contacten database over kan zetten zodat ik ze niet kwijt ben?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren