Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Nease

Nease

• Lid sinds 25 oktober 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2015
  • 17:48

Ik hoop dat iemand mij met het volgende kan helpen.

Sinds vanmiddag gaat mijn S2 niet meer aan. Tijdens het laden bleek hij opeens te zijn uitgevallen. Hij laadt nog wel volledig op maar als ik op de power button klik, blijft hij hangen bij het allereerste scherm (zwarte achtergrond met in witte letters Samsung Galaxy SII GT-1900 logo).

Ik heb al van alles geprobeerd; soft reset, batterij eruit en erin, home button, volumeknop en power button tegelijkertijd ingedrukt… niets werkt en hij blijft als ik hem aanzet hangen op dat eerste scherm.

Nog belangrijker dan mijn telefoon weer aan de praat krijgen, is het terughalen van mijn data. Ik heb de afgelopen maanden niet meer geback-upt en er staan heel veel belangrijke dingen op mijn telefoon die ik (koste wat het kost) terug moet hebben.

Wie weet wat ik het beste kan doen en wat de mogelijkheden zijn? Alvast onwijs bedankt!

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 28 oktober 2015
  • 07:40

Ik had gedacht dat je inmiddels wel in de index belangrijke topics zou hebben gezocht………..
Wanneer je de stock rom opnieuw installeert blijven (normaliter) je foto's/video's en documenten bewaard, instellingen en contacten ed. worden wel gewist.
Ook zou je middels ADB misschien 't ding toch kunnen starten en/of je data eraf krijgen.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 3 november 2015
  • 01:05

@Nease. Probeer even wat duidelijker te zijn in je vraagstelling en als het 'probleem' ook helder is, moet het vast opgelost kunnen worden.
Bij opstarten heb je een zwart scherm met daarop "Samsung Galaxy SII GT-1900 " en dat lijkt mij onmogelijk. Dit zou bij een S2 GT-'i9100'moeten zijn. Klopt dat of heb je een toestel uit/buiten Europa gekocht?
Als je de drie knoppen indrukt, krijg je dan bij indrukken van power-volumedown-homeknop het'download'menu? (of nog steeds je 'opstart scherm' (met het Samsung logo?) Of bij power-volumeup-homeknop het 'recovery'menu of ook nu je vorige opstartscherm met Samsung logo?
Is best handig om te weten of wij je kunnen helpen.
Iets anders; je zegt dat de batterij volledig is opgeladen. Heb je dat met een AVO-meter (voltmetertje) gemeten. Het moet bij vol geladen batterij 4.2 Volt zijn (leeg is dat 3.2 Volt). Met jouw antwoorden op deze vragen kunnen we vast iets verder komen.

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren