Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

irisy

irisy

• Lid sinds 26 mei 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2015
  • 13:22

Hallo,

Mijn telefoon gaat tegenwoordig niet meer aanHij loopt vast bij logo van samsung.
Ook als ik hem in de lader doe komt dat batterijtje in beeld, maar loopt het laad cirkeltje vast.
Ik heb geprobeerd om hem te factory resetten, maar ik kom niet in recovery mode. (Opstarten met de 3 knoppen (volume up + home + power ingedrukt houden))
Ik kan wel in download mode komen… (volume down + home + power)

Ik heb al een backup van mijn telefoon, dus het maakt mij verder niet uit of ik nog bestanden kwijtraak.
Iemand een oplossing?
Ik ben ten einde raad en heb geen geld voor een nieuwe voorlopig

Bewerkt (27 mei 2015 13:49)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 26 mei 2015
  • 20:35

Hallo, Mijn telefoon gaat tegenwoordig niet meer aanHij loopt vast bij logo van samsung. Ook als ik hem in de lader doe komt dat batterijtje in beeld, maar loopt het laad cirkeltje vast. Ik heb geprobeerd om hem te factory resetten, maar ik kom niet in recovery mode. (Opstarten met de 3 knoppen (volume up + home + power ingedrukt houden)) Ik kan wel in download mode komen… (volume down + home + power) Ik heb al een backup van mijn telefoon, dus het maakt mij verder niet uit of ik nog bestanden kwijtraak. Iemand een oplossing? Ik ben ten einde raad en heb geen geld voor een nieuwe voorlopig
Probeer dit eens:

recovery mode

* Zet hiervoor je toestel helemaal uit, haal eventueel de batterij er even uit.
* druk de toetsen volume up + home + power in.
* Zodra je na de tril een beeld krijgt, laat je alle knoppen los
* In de lijst, die je nu ziet, kun je met de volume knop naar boven of onderen scrollen en met de menuknop of powerknop kun je je keuze bevestigen.
Laat even weten of dit hielp.
Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Enahmir

Enahmir

• Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2015
  • 00:38

Hallo,

Mijn telefoon gaat tegenwoordig niet meer aanHij loopt vast bij logo van samsung.
Ook als ik hem in de lader doe komt dat batterijtje in beeld, maar loopt het laad cirkeltje vast.
Ik heb geprobeerd om hem te factory resetten, maar ik kom niet in recovery mode. (Opstarten met de 3 knoppen (volume up + home + power ingedrukt houden))
Ik kan wel in download mode komen… (volume down + home + power)

Ik heb al een backup van mijn telefoon, dus het maakt mij verder niet uit of ik nog bestanden kwijtraak.
Iemand een oplossing?
Ik ben ten einde raad en heb geen geld voor een nieuwe voorlopig

Probeer factoryreset
volume down+power+home! Zo werkt het op mijn s1 en tab.
Dus niet volume up. Ook al staat dat overal online…ik weet het.
Ga met down toets naar wipe user data doe dat en start op. Dan ben je alles kwijt.
Je kunt ook eerst zonder wipe user data proberen.

Bewerkt (27 mei 2015 00:40) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
Enahmir

Enahmir

• Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2015
  • 00:39

Volgens mij werkt volume down + power alleen ook…dus zonder home erbij.

Maar weet ik even niet zeker…

Bewerkt (27 mei 2015 00:42) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
Makker

Makker

• Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 27 mei 2015
  • 00:55

Hallo, Mijn telefoon gaat tegenwoordig niet meer aanHij loopt vast bij logo van samsung. Ook als ik hem in de lader doe komt dat batterijtje in beeld, maar loopt het laad cirkeltje vast. Ik heb geprobeerd om hem te factory resetten, maar ik kom niet in recovery mode. (Opstarten met de 3 knoppen (volume up + home + power ingedrukt houden)) Ik kan wel in download mode komen… (volume down + home + power) Ik heb al een backup van mijn telefoon, dus het maakt mij verder niet uit of ik nog bestanden kwijtraak. Iemand een oplossing? Ik ben ten einde raad en heb geen geld voor een nieuwe voorlopig
Probeer factoryreset volume down+power+home! Zo werkt het op mijn s1 en tab. Dus niet volume up. Ook al staat dat overal online…ik weet het. Ga met down toets naar wipe user data doe dat en start op. Dan ben je alles kwijt. Je kunt ook eerst zonder wipe user data proberen.
Wat een onzin. Alle telefoons met Android werken met Vol Up, home knop en power knop om in recovery (CWM) te komen. Download is nog steeds Vol down, home knop en power knop.
Download kan ook met telefoon uit, Vol down indrukken en met usb kabeltje je telefoon aan je PC koppelen.
Zet hier even een YouTube filmpje Enahmir van je telefoon als voorbeeld hoe je dat doet. Ik denk dat dat hier nooit zal verschijnen, maar als het wel zo is, dan geloof ik je onmiddellijk. Overigens een Tab in recovery zetten gaat anders dan bij een telefoon, maar dat wist je natuurlijk al.
Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Enahmir

Enahmir

• Lid sinds 02 mei 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2015
  • 01:17

Probeer factoryreset volume down+power+home! Zo werkt het op mijn s1 en tab. Dus niet volume up. Ook al staat dat overal online…ik weet het. Ga met down toets naar wipe user data doe dat en start op. Dan ben je alles kwijt. Je kunt ook eerst zonder wipe user data proberen.
Wat een onzin. Alle telefoons met Android werken met Vol Up, home knop en power knop om in recovery (CWM) te komen. Download is nog steeds Vol down, home knop en power knop.
Download kan ook met telefoon uit, Vol down indrukken en met usb kabeltje je telefoon aan je PC koppelen.
Zet hier even een YouTube filmpje Enahmir van je telefoon als voorbeeld hoe je dat doet. Ik denk dat dat hier nooit zal verschijnen, maar als het wel zo is, dan geloof ik je onmiddellijk. Overigens een Tab in recovery zetten gaat anders dan bij een telefoon, maar dat wist je natuurlijk al.
Makker
sorry idd vol up + home + power.
S6 soft reset is power+vol down

ops:

Bewerkt (27 mei 2015 02:30) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
irisy

irisy

• Lid sinds 26 mei 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2015
  • 09:44

ik waardeer jullie reacties, maar zoals ik al zei, in recovery mode kan ik niet komen. ik heb al eindeloos geprobeerd.
andere ideeen?

Makker

Makker

• Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 27 mei 2015
  • 11:27

ik waardeer jullie reacties, maar zoals ik al zei, in recovery mode kan ik niet komen. ik heb al eindeloos geprobeerd. andere ideeen?
Ja, je kunt nu proberen om een standaard Samsung ROM op je toestel te zetten met Odin. Heb je al eens met Odin gewerkt?
Een gebruiksaanwijzing staat hier.
Omdat je nu nog niet in recovery kunt komen, maar wel in download, zou ik het in ieder geval proberen. Start je toestel op, dan krijg je wellicht nog foutmeldingen (fc's), maar dat is daarna te verhelpen. Je kunt dan waarschijnlijk wel in recovery komen en dan kun je gewoon een wipe cache/factory reset doen. Daarna ga je opnieuw de ROM met Odin flashen en moet je toestel (hoop ik) goed zijn.
Ik ben benieuwd of dit lukt.
Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

irisy

irisy

• Lid sinds 26 mei 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2015
  • 13:48

ik waardeer jullie reacties, maar zoals ik al zei, in recovery mode kan ik niet komen. ik heb al eindeloos geprobeerd. andere ideeen?
Ja, je kunt nu proberen om een standaard Samsung ROM op je toestel te zetten met Odin. Heb je al eens met Odin gewerkt? Een gebruiksaanwijzing staat hier. Omdat je nu nog niet in recovery kunt komen, maar wel in download, zou ik het in ieder geval proberen. Start je toestel op, dan krijg je wellicht nog foutmeldingen (fc's), maar dat is daarna te verhelpen. Je kunt dan waarschijnlijk wel in recovery komen en dan kun je gewoon een wipe cache/factory reset doen. Daarna ga je opnieuw de ROM met Odin flashen en moet je toestel (hoop ik) goed zijn. Ik ben benieuwd of dit lukt. Makker

Ja ! Het is gelukt met odinSuper bedankt!
Het ging in een keer goed, gelukkig

Makker

Makker

• Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 27 mei 2015
  • 14:35

Ja ! Het is gelukt met odinSuper bedankt! Het ging in een keer goed, gelukkig

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren