Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

  • Pokémon Quest

  • PUBG Mobile

  • Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

  • OPPO Reno 10x Zoom

  • OnePlus 7 Pro

  • Xiaomi Mi 9

  • Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

driehuizen

driehuizen

  • Lid sinds 24 december 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 24 december 2014
  • 08:22

Vraag: op mijn Samsung SII met een upcmail account krijg ik om de 5-10 minuten een melding: inloggen mislukt, terwijl ik gewoon e-mails binnen krijg en kan verzenden. Mijn partner heeft een andere Samsung telefoon met dezelfde e-mail account (en dezelfde instellingen) en die heeft dat probleem nooit. Kan iemand aangeven waarom ik deze melding krijg en hoe ik dit kan opheffen

Peter-036

Peter-036

  • Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • #2
  • 24 december 2014
  • 22:25

Zet de e-mail synchronisatie lager, of uit, en eventueel weer aan, maar met een lagere frequentie.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

cvyverman74

cvyverman74

  • Lid sinds 05 maart 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #3
  • 5 maart 2017
  • 23:14

Krijg al ganse maand inloggen mislukt. Word erg vervelend hoor. Gelieve er iets aan te doen zodat die melding weg blijft.

Timelord

Timelord

  • Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2264
  • Reputatie 20
  • #4
  • 8 maart 2017
  • 12:37

Batterij er uit halen. Dan blijft de melding weg.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6439
  • Reputatie 250
  • #5
  • 8 maart 2017
  • 16:33

Als het om een UPC mail account gaat dit heb ik ook wel eens gehad met de tablet van mijn moeder het account verwijderen en opnieuw instellen had toen geen effect (opnieuw opstarten ook niet) na een aantal weken was het plotseling weer normaal ik zou contact opnemen met UPC of Ziggo en het probleem voorleggen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren