Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mobieltjewerk

Mobieltjewerk

• Lid sinds 07 december 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 december 2014
  • 15:41

Hallo, voor mijn werk heb ik een Samsung Galaxy SII. Mijn werk heeft mijn mobieltje zo beveiligd dat ik geen apps kan downloaden en niet eens bij de instellingen van mijn telefoon kan… Ik kan daarbij dus o.a. niet de beltoon etc. veranderen.
Voor mijn werk moet ik veel met de fiets door de stad naar verschillende adressen toe. Ik ken echter niet alle straten/adressen uit mijn hoofd en wil graag apps als “google maps” erop zetten en daarbij “9292ov” voor het ov en “whatsapp” downloaden voor overleg met collega's.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan veranderen? Ik heb ook niet de google play store erop maar “Mobile Iron” (mobile@work)…

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 7 december 2014
  • 18:07

Als ik jou was zou ik daar niet aan beginnen, ze hebben dat toestel niet voor niets zover dichtgetimmerd.
Een beter idee is het om jullie afdeling ICT of automatisering oid. de door jou gewenste apps (of alternatieven) op te laten zetten.
Als je een ‘workaround’ vindt, of er op een andere manier in slaagt om de beveiliging (want dat is het):/ te omzeilen of kraken, zou dat een reden voor ontslag kunnen zijn/worden.
Is het je dat waard?

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren