Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DickyL

DickyL

• Lid sinds 15 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 november 2014
  • 11:12

Heb een aantal apparaten gesynchroniseerd met Google Play. Sinds een aantal dagen staat één van de apparaten (Samsung Galaxy S2) niet meer bij de instellingen bij mijn apparaten op Google Play (op laptop), zodat ik geen apps meer kan plaatsen vanaf laptop. Het vreemde is dat de Samsung smartphone wel bij de accountrechten in beveiliging van Google account staat. Heeft iemand een oplossing?

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 15 november 2014
  • 15:18

DickyL
Heb een aantal apparaten gesynchroniseerd met Google Play. Sinds een aantal dagen staat één van de apparaten (Samsung Galaxy S2) niet meer bij de instellingen bij mijn apparaten op Google Play (op laptop), zodat ik geen apps meer kan plaatsen vanaf laptop. Het vreemde is dat de Samsung smartphone wel bij de accountrechten in beveiliging van Google account staat. Heeft iemand een oplossing?
Als je je account op je telefoon eerst even verwijdert en dan er weer opzet, zou het weer in orde moeten zijn. (Het kan zijn dat je eerst even een ander (nep?)account op je telefoon moet zetten om je echte account te kunnen verwijderen. Dat had ik bij de Galaxy S namelijk).
Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren