Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Lindakaas

Lindakaas

• Lid sinds 30 juni 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2014
  • 21:13

Hallo allemaal. Ik heb een Samsung Galaxy S2 en de laatste tijd loopt hij vaak vast en sommige apps werken niet meer goed. Nu wil ik hem graag resetten (hard reset) maar zodra ik dat doe loopt hij vast. Ik heb de instructies op internet gevolgd (volume knop omlaag + aan/uit knop indrukken enz) en kom dan op een scherm met “Downloading… Do not turn off target!!”. Hier staat hij inmiddels al 3 uur op, zonder verandering.

Duurt het resetten altijd zo lang of is hij echt vastgelopen? Zo ja, hoe dit op te lossen? Ik heb al geprobeerd om de batterij er in/uit te doen. Hij gaat vervolgens gewoon weer aan, niet gereset dus..

Groeten Linda

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 30 juni 2014
  • 21:24

hetgeen wat je doet is niet om te resetten maar dat is downloadmode om met odin te flashen.fabrieksinstellingen kan je vinden bij instellingen en daar ga je naar backup en opnieuw instellen .

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6275
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 30 juni 2014
  • 21:29

Naar Galaxy S II-forum verplaatst

Lindakaas

Lindakaas

• Lid sinds 30 juni 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2014
  • 21:54

ahh bedankt!!

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 1 juli 2014
  • 01:44

Lindakaas
Hallo allemaal. Ik heb een Samsung Galaxy S2 en de laatste tijd loopt hij vaak vast en sommige apps werken niet meer goed. Nu wil ik hem graag resetten (hard reset) maar zodra ik dat doe loopt hij vast. Ik heb de instructies op internet gevolgd (volume knop omlaag + aan/uit knop indrukken enz) en kom dan op een scherm met “Downloading… Do not turn off target!!”. Hier staat hij inmiddels al 3 uur op, zonder verandering.

Duurt het resetten altijd zo lang of is hij echt vastgelopen? Zo ja, hoe dit op te lossen? Ik heb al geprobeerd om de batterij er in/uit te doen. Hij gaat vervolgens gewoon weer aan, niet gereset dus..

Groeten Linda
Een hard reset lijkt mij niet zo handig, want dan moet je met je telefoon op je telefoon een bepaald nummer draaien. Je kunt veel makkelijker een factory reset uitvoeren, waardoor je telefoon weer is zoals die uit de ‘fabriek’ kwam, maar nog steeds met al jouw applicaties erin.
Zet je telefoon uit. Druk op je volume up (omhoog) knop, op je menuknop (midden onderaan je telefoon) en dan op je powerknop.
Als je het eerste plaatje op je scherm ziet, dan laat je alleen je powerknop los. Na het tweede tril/plaatje ook de andere twee knoppen. Als het goed is kom je nu in het ‘recovery’menu en daar staat een regel'wipe data/factory reset'. Met je volume up/down knop kun je daar naar toe scrollen. Met de menu knop of de powerknop (hangt van je besturingssysteem op je telefoon af) kun je dit bevestigen. Als dat lukt, ga je weer (eventueel via de ‘terug/back’ knop naar het hoofdscherm en daar druk en op ‘reboot/herstart systeem/system’ en je probleem is nu waarschijnlijk opgelost.
Wat je nu wel moet doen is om al je persoonlijke gegevens weer opnieuw in te vullen (taal, wifi code, accounts en je instellingen die anders zijn dan de standaard instellngen van de ‘fabriek’.

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Mimo

Mimo

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2014
  • 21:37

goede uitleg makker hoop dat het lindakaas gelukt is

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren