Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

• OnePlus 8 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2177
  • Reputatie 250
  • 17 februari 2014
  • 16:16

Ballie10
Makker
Ballie10
Iemand nog enig idee hoe dit op te lossen?
Ja, met een JTAG. Heb ik al in een eerder bericht hier geschreven.

Makker

Ok, en blijven hierbij de bestanden e.d. behouden? Of wordt alles gewist. Telefoon is overigens nog helemaal origineel, nooit iets aan veranderd of iets dergelijks.
Hij wordt zoals hij uit de fabriek is gekomen. Er staat niets meer op van wat je er zelf hebt opgezet.

Makker

Bewerkt (17 februari 2014 16:17)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Ballie10

Ballie10

• Lid sinds 25 januari 2014
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2014
  • 18:02

Hij wordt zoals hij uit de fabriek is gekomen. Er staat niets meer op van wat je er zelf hebt opgezet.

Makker

Ok, dat moet dan maar

Bewerkt (20 februari 2014 18:03)
Savannaa

Savannaa

• Lid sinds 21 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2014
  • 12:03

Hallo.

Gisteren had ik mijn samsung galaxy s2 aan de lader gedaan en toen ij bijna vol was viel die uit sindsdien wil die niet meer aan waar zou dat aan kunnen liggen ? Ik heb al geprobeerd een andere batterij er in te doen.

Mvg

duif82

duif82

• Lid sinds 26 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2014
  • 11:22

mn mobiel samsung s2 ging ineens uit toen ik opnieuw ging opstarten bleef ie hangen bij logo samsung. dus kan niks meer mee doen? ik word niet echt wijzer van hoe ik beste kan oplossen? ik heb geprobeerd met volumeknop en aanuitknop en home.. maar doet niet. Ik wil graag mn gegevens zoals fotos etc eruit halen. dus weer in menu kan komen. hoe kan ik dat beste oplossen.. met usb kabel lukt ook niet want pc herkent telefoon niet (vast omdat in samsung logo blijft hangen) ik hoop dat jullie mij kan helpen?

Stephaniebks

Stephaniebks

• Lid sinds 19 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2015
  • 00:39

Hoi Makker,

Op mijn laptop kan de link niet gedownload worden, de andere opties werken ook niet…. heb je nog andere tips?

Groetjes

Makker

Makker

• Berichten 2177
  • Reputatie 250
  • 19 februari 2015
  • 11:04

Stephaniebks
Hoi Makker,

Op mijn laptop kan de link niet gedownload worden, de andere opties werken ook niet…. heb je nog andere tips?

Groetjes
?? Waar gaat het over? Vertel even over welke link je het hebt (of uit welk bericht je het haalt,zie het nummer er boven), dan kan ik kijken wat er aan de hand is of een nieuwe (werkende)link geven. Ik kijk er aan het eind van de middag even naar, want ik moet nu weg.
Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

vinc

vinc

• Lid sinds 12 juni 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2016
  • 17:48

ik heb ook een s2 die niet aan gaat ik zie het batterij icoon en het valt weer weg wat kan ik eraan doen

Makker

Makker

• Berichten 2177
  • Reputatie 250
  • 13 juni 2016
  • 00:38

ik heb ook een s2 die niet aan gaat ik zie het batterij icoon en het valt weer weg wat kan ik eraan doen
vinc kun je wat helderder zijn met de informatie. Dit is zo summier dat waarschijnlijk niemand er iets mee kan om je te helpen. Even een voorbeeld en dat is niet om je te pesten, maar te helpen dat het best belangrijk is om duidelijk te zijn.
Voorbeeld: "mijn auto start niet en ik zie wel mijn lampen branden maar die vallen weer uit, wat moet ik doen".

Als je even vertelt wat je toestel nog doet en wat niet, dan kan ik misschien helpen. Je toestel start niet op. Klopt dat?
Je toestel krijg je niet in download (drie knoppen gelijk indrukken-> start, home en vol down) Klopt dat?
Je toestel krijg je niet in recovery (drie knoppen gelijk indrukken -> start, home, vol. up) Klopt dat?
Je accu is vol ( 4,2 volt) Klopt dat?
Als je het batterij icoontje ziet, wat geeft dat aan? leeg, half vol, vol?
Welk systeem (ROM) staat er op je toestel? Gingerbread?
Voorlopig voldoende vragen om informatie  en graag een reactie.
Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren