Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bennyy

Bennyy

• Lid sinds 16 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2014
  • 10:36

Ik zat gisteravond op de bank met mijn vader te praten en half voetbal te kijken. Ik liet hem nog wat zien op mijn telefoon, ik druk aan de zijkant op vergrendelen en ik doe de telefoon in mijn broekzak. Daar zit hij een paar seconden in en ik voelde licht kort getril. Dus ik kijk en ik zie dat de telefoon zegt dat ik hem aan de lader moet zetten etc. Dus ik druk op ‘OK’ en daar zie ik staan dat ik mijn pin-code van mijn simkaart moet geven (net als dat je dat moet doen als je de telefoon aanzet). Ik doe dit en alle apps zijn weg. Verder staan alle foto's, sms berichten en een paar standaard apps er wel. Ook Google play is weg.

Als ik naar applicatiebeheer ga dan zie ik daar wel de apps, maar met een vaag Android icoon met een klein SD kaart icoontje erbij. De apps heten daar ook bijvoorbeeld: com.android.chrome of com.facebook.katana. De apps stonden niet geïnstalleerd op de SD kaart.

Alstublieft. Help mij.

fox1956

fox1956

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2014
  • 23:21

Ik heb precies hetzelfde op dit moment. Heb je al een oplossing voor dit probleem gevonden?

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 7 februari 2014
  • 10:21

Het zou kunnen zijn dat je externe sd kaart stuk is. Ik heb een keer iets soortgelijks gehad met mijn telefoon toen mijn externe sd kaart niet benaderbaar was. Hij was achteraf niet stuk, maar de apps die zeg maar hun data op de externe sd hadden gezet konden hun data niet bereiken en toen kreeg ik ook zo'n android afbeelding ipv de normale afbeelding van de app. Misschien eens checken of je sd kaartje het wel doet via de verkenner van je pc?

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

fox1956

fox1956

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2014
  • 12:52

Ja, de externe SD kaart doet het gewoon.
Ik heb net even chat contact gehad met Samsung en die vinden het een vreemde zaak, ze konden geen ander advies geven dan het toestel te resetten. Dat heb ik dus maar gedaan. Ik had al alle oplossingen die op dit forum werden aangedragen uitgeprobeerd, maar geen van allen was de oplossing. Ik geloof dat het nu wel weer werkt, ben nog bezig met apps erop aan het zetten enz. maar het ziet er weer normaal uit.
Dank je voor je reactie.

Khadies

Khadies

• Lid sinds 22 december 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 december 2014
  • 20:15

Hoe heb je 'm gereset? En verlies ik dan niet al mijn gegevens? Ik heb er nu ook last van!!

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 24 december 2014
  • 22:52

De gegevens blijven er normaal gesproken wel op staan, maar als je ze nu nog kunt benaderen, save ze dan voor de zekerheid.
En als je er nu niet bij kunt, maakt het weinig uit toch?

Bewerkt (24 december 2014 22:52) | edit

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Khadies

Khadies

• Lid sinds 22 december 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 december 2014
  • 11:24

Ik snap niet helemaal wat ik nu moet doen…En gaat mn sd kaart niet formatteren en alles wissen? Hoe doe ik die reset…??

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 27 december 2014
  • 12:15

Hier: http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/25115-index-belangrijke-topics.html staat (bijna) alles dat je moet weten daarover.
En er wordt geen sd card geformatteerd, tenminste als je daar zelf geen opdracht voor geeft.

Bewerkt (27 december 2014 12:16)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren