Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Yoor93

Yoor93

• Lid sinds 08 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2014
  • 22:46

Dag mensen,

Ik heb even hulp nodig met mijn telefoon. Hij is zo een 4 uur geleden uitgevallen (had nog volle batterij) en sinds dien start hij niet meer op. Sterker nog, hij reageert nergens meer op, niet op een oplader, niet op home+uit+volumeknop, niet op welke knop dan ook, wel hangt hij nu aan de oplader en de batterij is wel warm geworden (niet alarmerend warm, gewoon zelfde temperatuur als normaal hij oplaad. Kent iemand dit probleem? Zo ja, is hij nog te redden? En welke telefoons zijn vergelijkbaar met de S2 voor onder de 300 euro? Heeft er iemand verder ervaring met het Chinese merk Jiayu?

groetjes en alvast bedankt

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2014
  • 08:36

Eens van de oplader halen en dan de batterij er een tijdje uithalen.
Daarna nog eens proberen.

Mimo

Mimo

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2014
  • 21:34

Misschien niet meer nodig of heb je het al gedaan. Ik heb het ook wel eens gehad maar door alleen mijn home knop een tijd ingedrukt te houden ging hij uiteindelijk weer aan.

samsungA5

samsungA5

• Lid sinds 10 juli 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2016
  • 10:29

hoi mensen

ik heb het zelfde probleem met mijn telefoon als ik hem probeer aan te zetten knipperd er 1 keer een streep in het midden van het scherm en dan is het hele scherm weer gewoon zwart en doet hij voor de rest helemaal niks meer maar ik weet bij mijn telefoon niet hoe ik de batterij eruit moet halen ik heb de achterkant zoals de iphone ik heb de samsung galaxy A5 (2015)

groetjes lotte

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren