Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi A2

• Xiaomi Redmi Note 5

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• Nokia 8 Sirocco

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Manutjee

Manutjee

• Lid sinds 23 september 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 24 september 2011
  • 21:53

Ik heb zojuist alles gelezen, maar ben niet helemaal wijs over de apps die je verbruik in de gaten houd. Om jullie even op de hoogte te brengen;
* Ik heb sinds gister de Samsung Galaxy S Plus
* Provider is KPN (KPN.NL // mijnkpn.nl gewoon)
* Gister mijn internet geactiveerd, 10eu p/m, volgens degene die ik aan de lijn had onbeperkt
* Heb zojuist ontdekt dat het mogelijk is data-verkeer af te sluiten (via de aan- en uit knop, inhouden etc.)
* Roaming (dat is buitenland-only, toch?) en auto-synchronisatie of wat het ook was, staan uitgevinkt, ook op achtergrond synchroniseren staat uit…
* Pakketgegevens gebruikenstaat ook uit…

^ Zijn er meer dingen die ik uit moet zetten? Of eventueel aan/uit kan zetten?

Ik ben nu dus bang dat ik boven mijn bundel kom na het lezen dat iedereen toch hoge rekeningen krijgt en ik kan dat absoluut niet gebruiken. Welke app kan ik beste installeren waardoor ik dat toch beter in de gaten kan houden en/of die ervoor zorgt dat alles meteen afgesloten is? Ben namelijk als de dood toch ineens een hoge rekening te hebben, haha!

Bewerkt (24 september 2011 21:53)
derijckwouter

derijckwouter

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2012
  • 17:35

- Ik heb via de aan-en-uit knop de data-verbinding uitgeschakeld
- Ik heb zelfs via instellingen “pakketgegevens gebruiken” uitgeschakeld

Probleem is echter dat wanneer ik mijn samsung Gio opnieuw aanzet, deze data-verbinding zichzelf blijkbaar heeft ingeschakeld en “pakketgegevens gebruiken” opnieuw aangevinkt staat.

Hoe kan ik voorkomen dat mijn vraag om geen internetverbinding toe te laten, vergeten wordt bij het nadien ontgrendelen van mijn gsm?

Bewerkt (24 april 2013 14:45)
dvr123

dvr123

• Lid sinds 24 maart 2012
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2012
  • 17:51

Manutjee;220394
Ik heb zojuist alles gelezen, maar ben niet helemaal wijs over de apps die je verbruik in de gaten houd. Om jullie even op de hoogte te brengen;
* Ik heb sinds gister de Samsung Galaxy S Plus
* Provider is KPN (KPN.NL // mijnkpn.nl gewoon)
* Gister mijn internet geactiveerd, 10eu p/m, volgens degene die ik aan de lijn had onbeperkt
* Heb zojuist ontdekt dat het mogelijk is data-verkeer af te sluiten (via de aan- en uit knop, inhouden etc.)
* Roaming (dat is buitenland-only, toch?) en auto-synchronisatie of wat het ook was, staan uitgevinkt, ook op achtergrond synchroniseren staat uit…
* Pakketgegevens gebruikenstaat ook uit…

^ Zijn er meer dingen die ik uit moet zetten? Of eventueel aan/uit kan zetten?

Ik ben nu dus bang dat ik boven mijn bundel kom na het lezen dat iedereen toch hoge rekeningen krijgt en ik kan dat absoluut niet gebruiken. Welke app kan ik beste installeren waardoor ik dat toch beter in de gaten kan houden en/of die ervoor zorgt dat alles meteen afgesloten is? Ben namelijk als de dood toch ineens een hoge rekening te hebben, haha!

My Data Manager is daar goed voor, komt ook in je rolgordijn en kan een melding geven als je boven een bepaald aantal mb's komt

Bewerkt (24 april 2013 14:45)
Manutjee

Manutjee

• Lid sinds 23 september 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 00:16

Dankjewel! Heb inmiddels op mijn eigen een bundel, maar op die van mijn moeder is 'ie zeker handig!

Bewerkt (24 april 2013 14:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren