Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 30 november 2013
  • 14:01

OOk zonder JIG kun je download mode forceren:
2) Om met Odin je toestel te rooten, moet je in downloadmode zijn. Dat kan met de drie knoppen methode of met een JIG. Het kan zelfs als je home knop het niet doet en je hebt geen JIG.

Zet je toestel helemaal uit, desnoods door de batterij er eventjes uit te halen. De Batterij er ook weer in natuurlijk. Je sluit het USB kabeltje aan op je toestel. Nu houd je de volumeknop down ingedrukt en sluit daarna ook het USB kabeltje aan op je PC. Je krijgt nu de keuze (+ waarschuwing) om te stoppen (vol down) of door te gaan (vol up). Wij gaan door met volume up en komen in downloadmode.

Dit komt uit een tutorial van Makker die hier staat: http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/40090-howto-knoppenherstel-downloadmode-zonder-homeknop.html

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 30 november 2013
  • 14:51

geraakt niet in downloadmode zegt ie

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 30 november 2013
  • 15:01

angelo35
In dat geval zal ook een JIG vermoedelijk niets uithalen, heel misschien kun je dan iets met ADB, maar 't zal wel uitdraaien op een bezoekje aan een Samsung service point.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 30 november 2013
  • 15:11

ben ook wel benieuwd ,wel jammer voor de Op dat ie zo in zak gezet geweest is (als ik da mag zeggen)

JoranAndroid

JoranAndroid

• Lid sinds 29 november 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 1 december 2013
  • 15:57

Peter-036
angelo35
In dat geval zal ook een JIG vermoedelijk niets uithalen, heel misschien kun je dan iets met ADB, maar 't zal wel uitdraaien op een bezoekje aan een Samsung service point.

Dat zou veel heel *** zijn.. Want dan ben je hem weken kwijt en kost ook wel wat denk ik? (Heb geen garantie..)

JoranAndroid

JoranAndroid

• Lid sinds 29 november 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 2 december 2013
  • 09:16

Een JIG werkt dus ook niet nee.. Werkt jtag?

laflodder

laflodder

• Lid sinds 18 december 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 december 2013
  • 14:51

Hoi, ik heb hetzelfde euvel. Toestel doet helemaal niets meer. Reset werkt niet en ook aan pc hangen haalt niets uit. Weet iemand een goede reparatie service?

Robbedoes76

Robbedoes76

• Lid sinds 31 juli 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2014
  • 17:35

+1.

2 maanden na verlopen van garantietermijn (24 mnd) kan ik ‘m weg sodemieteren. Heb geen zin in 35 euro onderzoekskosten (bij gerenomeerd herstelbedrijf) met w’lijk resultaat dat contact tussen batterij en printplaat niet meer goed is en printplaat vervangen moet worden (a 150 euro). Klacht indienen bij Samsung haalt ook niets uit.

Alsof er een timer in het toestel zit die zorgt dat na 24 maanden en een paar uur de eerste onderdelen/software het kunnen gaan begeven. Klant heeft toch geen garantie meer….

Het valt me bijzonder tegen hoe weinig er klaarblijkelijk bij Samsung mogelijk is als de garantie verlopen is. En ik vrees dat het bij Nokia of LG of Sony niet veel beter is. Tevens valt het me bijzonder tegen hoe duurzaam mobiele telefoons klaarblijkelijk zijn. Heel vreemd, wetend dat de grondstoffen zo enorm schaars zijn.

Voor mij nooit meer een dergelijke dure telefoon (was zonder abo gekocht nl.) en ook nooit meer Samsung Kies. Met je backupbestand kun je namelijk geen reet meer mee als je tel geen contact meer maakt met je compu.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 20 januari 2014
  • 19:42

Tja, het is een bekend fenomeen dat als iets niet of niet goed functioneert het altijd aan de maker of de kwaliteit van het product ligt, het schijnt nooit aan het benul van de gebruiker te liggen… ;-)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Mimo

Mimo

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2014
  • 11:59

Tucker
Tja, het is een bekend fenomeen dat als iets niet of niet goed functioneert het altijd aan de maker of de kwaliteit van het product ligt, het schijnt nooit aan het benul van de gebruiker te liggen… ;-)

Ik zelf ben in het bezit van een S2 die eerst 2 jaar in het bezit is geweest van mijn vrouw. Heb hem nu een jaar en ben vaak aan het experimenteren met andere Roms. Geen enkel probleem en alles werkt goed. Dus mijn conclusie is dat de vorige eigenaar er iets mee gedaan heeft dat niet helemaal goed is gegaan zijn mobiel heeft verkocht en een ander met problemen heeft opgezadeld.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren