Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Maxim

Maxim

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 16 november 2013
  • 17:06

Sander_M
Peter-036
Da's mooi, dan kun je nog eens een maand of 30 verder met de SGS 2! Want ondanks dat er inmiddels al 2 opvolgers zijn, bevalt 'ie mij nog prima. Ik zal zo onderhand ook eens op zoek moeten naar een verse accu…………

Ik heb hem onlangs ook vervangen en toen gelijk de 2000mah extended genomen. Omdat deze wat groter is krijg je er een aangepaste backcover bij. Bijkomend voordeel is dat het toestel vanaf de ‘kin’ achterop recht doorloopt en ook de camera in de behuizing verzinkt i.p.v. van eruit steekt. Toestel word ietsje zwaarder maar ligt ook beter in de hand door de toegenomen dikte. Voelt alsof hij zo oorspronkelijk bedoeld was.

Ik vind die 2000mah extended bij MobielBereikbaar nogal prijzig. Weet iemand of er goedkopere webwinkels zijn? Ik krijg deze extended nergens anders gevonden.

Peter-036
Sander, dat is nu juist waarom ik voor een stock (-formaat) accu zou gaan, ik gebruik al sinds dag 1 met dit toestel een flipcover, en dat past dan niet meer.
En ik heb de laatste paar keer m'n toestel de hele nacht aan de lader laten hangen (terwijl ‘t toestel aan stond), en vandaag haal ik weer twaalf en een half uur uit een terugloop van 15%……..beetje raar,maar wel prettig.
Ik kijk het nog een poosje aan……….

Update: Tot nog toe 1 dag 8 uur 50 minuten op één acculading……en nog 55% over!
Misschien dat de calibratie flink mis was gegaan door (vaak) gedeeltelijk laden, maar als dit zo blijft, zal ik niet (op m’n telefoon)mopperen.

Peter, waar heb jij je batterij aangeschaft? 33u gebruik en 50% van je batterij leeg is voor mij momenteel een droom op mijn SGS2.

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 16 november 2013
  • 17:28

Dat is komisch genoeg nog steeds de stock accu waarmee m'n toestel geleverd werd. Ik heb wel sinds dag 1 alle spaaropties aan staan, en bluetooth, gps en wifi uit, voor zover ik ze niet nodig heb. Ook synchroniseer ik m'n mail accounts en buienalarm en dergelijke alleen handmatig. Maar een paar weken terug leek het erop dat m'n accu het zachtjes aan het opgeven was………ongeveer 60% verbruik op een kalme dag.En nu dus bovenstaand verbruik………Ik heb geen idee hoe het komt.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

jacobes

jacobes

• Lid sinds 16 maart 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2016
  • 12:44

Goedemorgen
ik heb vorige week  een nieuwe tablet S2 gekocht
Bij  gebruik zie ik de accu gewoon achteruit lopen
Gisteravond heb ik hem met een ca. 65% accu volle weggelegd en vanmorgen was hij zonder in gebruikt te zijn geweest finaal leeg
Kan iemand mij helpen om te verklaren hoe dit kan????

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren