Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

grubuntu

grubuntu

• Lid sinds 01 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 november 2013
  • 19:26

Ik kan mijn Galaxy SII niet meer aangesloten krijgen op mijn PC. Hij laadt, als ik de kabel aansluit, wel op. Maar de telefoon blijft hangen op het punt dat ik de kabel moet aansluiten. En daarna geen verandering. Ik heb geen gekke dingen uitgehaald voor zover ik weet.

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 1 november 2013
  • 19:43

Die vraag is al (veel) vaker gesteld, probeer een andere usb poort op je pc.
En gebruik de zoekfunctie in het forum.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

dreamsharing

dreamsharing

• Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 86
  • Reputatie 0
  • 13 november 2013
  • 09:18

Peter-036
Die vraag is al (veel) vaker gesteld, probeer een andere usb poort op je pc.
En gebruik de zoekfunctie in het forum.

Ik zie na het doorspitten van al ruim 20 pagina's dat je iedere keer hetzelfde antwoord geeft Peter-036 maar een voor jouw o zo schijnbare makkelijke link ;-) verzuim je iedere keer te vermelden….

Nou vertel mij dan maar waar te zoeken en wat in te vullen in het “zoek” venster???usb + opladen komt ook niet met de oplossing.
Alles wat ik intyp resulteert in een lege pagina met niets gevonden???

Ik heb namelijk hetzelfde probleem wat ik niet verholpen krijg zelfs na een schone Windows installatie en met de juiste (laatste)Samsung drivers en daarbij mijn usb heeft altijd gewoon gewerkt tot nu dan???
Diverse andere kabels geprobeerd dus het schoonblazen van de usb is niet aan de orde (ook niet bij de S2) opladen doet die wel maar daarna wordt de S2 niet meer herkend?

Bewerkt (13 november 2013 09:31)
adriaantje

adriaantje

• Lid sinds 18 oktober 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 13 november 2013
  • 10:42

Ook ik heb nog nooit een zoeksucces op dit forum gehad.
Meestal wordt ik dan doorgestuurd naar eerdere verschenen artikels, maar niet naar resultaten binnen het forum.
Maar het zal wel aan mij liggen.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 13 november 2013
  • 12:11

Het is inderdaad vrijwel onmogelijk om via de zoekfunctie te vinden wat je zoekt sinds het forum vernieuwd is. Dat heet vooruitgang, niet te verwarren met verbetering. Ik kan soms zo terugverlangen naar die goeie ouwe tijd… :grin:

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 13 november 2013
  • 12:21

Topicstarter heeft problemen met het aansluiten op de pc, niet met de zoekfunctie. Problemen, oplossingen of hulpmiddelen omtrend het forum kunnen hier gemeld worden.
Graag terug naar het originele onderwerp nl “usb weigert”

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 13 november 2013
  • 20:01

Als ik zoek op: USB connector, krijg ik deze resultaten……–http://androidworld.nl/forum/search/?action=search&keywords=usb+connector&author=&forum=143&search_in=all&sort_by=0&sort_dir=DESC&show_as=topics&search=Versturen –en daar staat niets voor jou tussen?

Bewerkt (13 november 2013 20:02)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Mimo

Mimo

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 14 november 2013
  • 19:36

Had van de week het zelfde probleem. Heb toen via google SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe Gevonden en geinstaleerd. Nu doet hij het weer.

Bewerkt (14 november 2013 19:37)
dreamsharing

dreamsharing

• Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 86
  • Reputatie 0
  • 16 november 2013
  • 08:14

Mimo
Had van de week het zelfde probleem. Heb toen via google SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe Gevonden en geinstaleerd. Nu doet hij het weer.

Ik heb ook de Samsung drivers geinstalleerd helaas ziet die iedere Samsung die ik aansluit maar hij installeert de S2 eenvoudig weg niet??Kan alleen opladen via Usb.

Nu heb ik via een omslachtige manier toch wel mijn tel kunnen flashen maar ook met deze nieuwe software wordt die niet herkend door mijn Usb.

Gr.Dreamsharing

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren