Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jjbveld

jjbveld

• Lid sinds 16 september 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 september 2013
  • 17:29

De batterij van mijn Galaxy S II is snel leeg, dwz na een uur of 10 heb ik nog maar 25% over. Ik doe er dus net geen dag mee…
Volgens Instellingen > Batterij is het scherm voor 50 à 60 % verantwoordelijk voor het batterijgebruik. Dat is vreemd, daar ik het scherm vandaag de hele ochtend niet aangehad heb. Toch geeft de grafiek een dalende lijn te zien. Zie bijlage.
Android lijkt een beetje in de war, er moet een andere energieslurper zijn…
Ik heb Android 4.1.2. Allerlei onnodige apps verwijderd. Zorg er voor dat gebruikte apps niet stiekem actief blijven. Juice Defender. Alhoewel, merk niet echt een verbetering. Die heb ik maar even uitgezet.
Wat kan ik nog doen?

Bijlage:

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 16 september 2013
  • 21:04

Die vraag is al eens vaker langsgekomen…………heb je dit al gelezen: http://androidworld.nl/wiki/tutorials/batterijproblemen/ ?
En met de zoekfunctie vind je ook een hoop mogelijke antwoorden.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

jjbveld

jjbveld

• Lid sinds 16 september 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 20 september 2013
  • 19:49

Peter-036
Die vraag is al eens vaker langsgekomen…………heb je dit al gelezen: http://androidworld.nl/wiki/tutorials/batterijproblemen/ ?
En met de zoekfunctie vind je ook een hoop mogelijke antwoorden.

Ja, ik heb het gelezen. Gaat niet helemaal over mijn probleem en wat ingewikkeld.

Intussen deze tip ergens gelezen (sorry, ben kwijt waar):
- zet je telefoon uit
- laad ‘m helemaal op
- haal de accu er even uit en zet ’m er weer in
- zet de telefoon aan

Het helpt! Ik begin de dag met 100% en nu, na 13 uur zit ie nog op 71% (voorheen was dat 20%). Ik doe nu dus ruim een dag met een volle accu. Opvallend was dat gisteren, de eerste dag na bovenstaande actie, de batterijduur al een stuk beter was, maar niet zo goed als vandaag… Wellicht helpt het dat ik vandaag de mobiele data uit had staan (want was steeds in een omgeving met WiFi).

Denny966

Denny966

• Lid sinds 15 juni 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 21 september 2013
  • 03:00

Volgens je plaatje in je eerste posts had je in de morgen(?) heel veel wakelocks, dat je balkje onder je ‘scherm aan’ amper blauw is, en dat balkje onder ‘wakker’ continu aan is. Het zal waarschijnlijk daaraan gelegen hebben.

Met andere woorden: je hebt je telefoon ‘uit’ staan(standby), maar ondertussen gebeuren er veel dingen in je telefoon

jotje2001

jotje2001

• Lid sinds 12 juli 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2015
  • 13:06

update verwijderen en weer android 4.0 gaan gebruiken ik heb ergensgelezn dat dat kon helpen

jotje2001

jotje2001

• Lid sinds 12 juli 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2015
  • 13:43

de nu app is ook een stroom vreter

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren