Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ds1

ds1

• Lid sinds 30 november 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 8 september 2013
  • 14:57

hai,

mijnbroertjeheeft mijn s2 geroot. maarikvind hem trager reageren en wil hem gewoon weer normaal hebben.
is er een simpele manier voor iemand die bv niet eens weet wat odin en flash is?

bedankt. gr Dorien

Bijlage:

arjunsm

arjunsm

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 8 september 2013
  • 16:30

Als het goed is zou je een super user applicatie moeten hebben (SuperSU e.d.). Daar kun je in de applicatie onder settings een regel vinden met Full unroot. Dan ben je je root weer kwijt.

Of je volgt deze tutorial http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/26746-how-van-custom-naar-stock.html Daarna ben je ook van je root af, en heb je de laatste firmware van Samsung (als je die niet al hebt)

Bewerkt (8 september 2013 16:32)
Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 8 september 2013
  • 17:29

trager reageren omdat ie geroot is ?dat is vreemd

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 8 september 2013
  • 19:16

ds1
hai,

mijnbroertjeheeft mijn s2 geroot. maarikvind hem trager reageren en wil hem gewoon weer normaal hebben.
is er een simpele manier voor iemand die bv niet eens weet wat odin en flash is?

bedankt. gr Dorien
Ik geloof je op je woord wanneer je zegt dat 'ie geroot is, maar uit je screenshot blijkt dat niet.
De tip van Arjunsm is een erg goede, en ook als je geen Superuser of SuperSU app hebt, is een goede controle het downloaden van één van die apps, als je toestel geroot is zul je inderdaad kunnen kiezen voor een full unroot, en als je niet geroot bent, zal de app niet willen installeren, of melden dat je toestel eerst geroot moet worden………In beide gevallen kun je na afloop van de actie gewoon de superuser app dé-installeren, en is je toestel weer standaard/stock.
Als je die vertraging hebt doordat je broer er JellyBean (Android 4.1.2) opgezet heeft, kun je desgewenst alleen terug naar een vorige versie met Odin….de werkwijze staat meermalen in het forum beschreven (eventueel kun je dat ook door je broer laten doen).

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

ds1

ds1

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 9 september 2013
  • 07:52

dankjullie! ik weet zo niet of hij 4'1'2 erop heeft gezet toen..
ikheb superuser toen verwijderd..ja weet ikveel waarom. ik wou mn foon gewoon graag weer normaal hebben. maar als ik die weer download staan er geen apps in de lijst en kan ik nergens iets van unroot vinden..
ikzal die tutorial gaan volgen straks. ik laat wel even weten. dank jullie wel :-)

ds1

ds1

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 9 september 2013
  • 07:58

even die tutorial gelezen.. maar dat lukt mij vast niet! haha. en als peter zegt dat ie niet geroot is volgenshet screenshot..

ik kijk het wel even aan nog, en anders schakel ik mn broer idd wel in. lijkt me veiliger.

als ik software update wil doen, zegt ie wel van ; uw toestel is aangepast, update wil nietop deze foon..

Bewerkt (9 september 2013 08:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren