Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 29 juni 2013
  • 19:20

Toch weer zwaar behoefte aan een stabiele custom rom zonder onnodige rommel voor de Galaxy S2. Wifi is brak in de officiële jelly bean en ik mis het één en ander in de laatste ICS.

Belangrijkste is dat het stabiel is, geen schil, maar ook niet met 6000 tweaks. Supernexus crashte nog weleens, maar sloeg wel de spijker op zijn kop van wat ik zoek.

Wie heeft de gouden tip?

Bewerkt (30 juni 2013 12:19)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

prinsvlad

prinsvlad

• Lid sinds 27 juni 2013
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2013
  • 20:55

Sander_M
Toch weer zwaar behoefte aan een stabiele custom rom zonder onnodige rommel voor de Galaxy S2. Wifi is brak in de officiële jelly bean en ik mis het één en ander in de laatste ICS.

Belangrijkste is dat het stabiel is, geen schil, maar ook niet met 6000 tweaks. Supernexus crashte nog weleens, maar sloeg wel de spijker op zijn kop van wat ik zoek.

Wie heeft de gouden tip?

Teveel wensen…..das juist het doel van een developer om juist met zijn rom onderscheidend te zijn tov van anderen.
Wil je toch stabiel met iets meer mogelijkheden probeer dan eens mijn debloated versie 4.1.2 met Siyah kernel. Zeer stabiel. Voor een skinless look kan je holo launcher gebruiken.
Je zult concessies moeten doen……
Gr. P

O wil je toch iets meer probeer dan AllianceMod eens. Hiermee kan je Framework en SystemUI mods maken op je foon. Echter hier zitten ook bugs in.

Bewerkt (29 juni 2013 23:27)

prinsvlad@aw

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 29 juni 2013
  • 23:36

Bedankt voor je antwoord (heb even de quote tag ge-edit, was één grote quote ;))

Met een stock Samny rom kan je wel een andere launcher toepassen maar de menu's en toasts blijven het Samny thema dragen. En er zijn ontwikkelaars, waaronder Faryaab die zich onderscheiden door minimalistisch te werk te gaan. Zelfs een accu percentage tellertje in de notificatie balk voegt hij niet toe, want: “Dat kan bij een echte Nexus ook niet”. En daar houd ik vanEchter liep BUILD 2 nog weleens vast.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

prinsvlad

prinsvlad

• Lid sinds 27 juni 2013
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2013
  • 00:36

Okay. Heb Supernexus en vele anderen geprobeerd maar kom altijd weer terug op stock. Ik heb een debloated 4.1.2 geplaatst hier met Siyah kernel en twee beschikbare mods misschien die eens proberen?.
Andere optie is je Frameworkres.apk SystemUI.apk en TWframework.apk te pullen en te bewerken via http://uot.dakra.lt/

Gr.

Bewerkt (30 juni 2013 00:40)

prinsvlad@aw

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren