Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Altavar

Altavar

• Lid sinds 09 mei 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2013
  • 12:52

Hallo,
Mijn vrouw en zoon hebben biede S2Galaxy, sinds de update naar 4.1.2 valt hen Phone continu uit en moet opnieuw opgestart worden…. Hoe kan ik deze phones terugzetten naar de vorige versie? Iemand tips/hulp etc?

Alvast bedankt voor de moeite,
Altavar.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 27 juni 2013
  • 13:58

Vreemd, mijn S2 en die van 2 vriendinnen draaien perfect op 4.1.2. Wel een factory reset en wipe cache gedaan na de update?

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Altavar

Altavar

• Lid sinds 09 mei 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2013
  • 20:04

Tucker
Vreemd, mijn S2 en die van 2 vriendinnen draaien perfect op 4.1.2. Wel een factory reset en wipe cache gedaan na de update?

Yep, factory reset en wipe cache gedaan maar ze vallen nog steeds om de 5 min uit….

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 27 juni 2013
  • 20:37

Altavar
Hallo,
Mijn vrouw en zoon hebben biede S2Galaxy, sinds de update naar 4.1.2 valt hen Phone continu uit en moet opnieuw opgestart worden…. Hoe kan ik deze phones terugzetten naar de vorige versie? Iemand tips/hulp etc?

Alvast bedankt voor de moeite,
Altavar.
Terugzetten naar een vorige firmware kun je doen met Odin, de firmware vind je bij Sammobile, en daar kun je ook het programma Odin vinden.
De werkwijze staat hier op AW.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 28 juni 2013
  • 09:12

Lijkt me sterk dat het aan de firmware ligt, anders had iedereen daar last van. Ik denk dat je het ergens anders moet zoeken.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Altavar

Altavar

• Lid sinds 09 mei 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2013
  • 10:25

Tucker
Lijkt me sterk dat het aan de firmware ligt, anders had iedereen daar last van. Ik denk dat je het ergens anders moet zoeken.

Ik heb het al geprobeerd met Odin maar krijg steeds foutmeldingen, ik ga het vanmiddag opnieuw proberen, betreffende opmerking firmware ja/nee. Ik heb op andere forums gelezen dat het een probleem is dat voorkomt bij KPN leden (laat mijn vrouw nou net KPN zijn en mijn zoon HI…) sterker nog er wordt afgeraden laatste update van android te installeren……
Ik hou jullie op de hoogte!

Altavar

Altavar

• Lid sinds 09 mei 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2013
  • 19:26

Grrr poging met Odin lukt niet… blijf foutmeldingen krijgen….. iemand nog suggesties?

prinsvlad

prinsvlad

• Lid sinds 27 juni 2013
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2013
  • 20:50

Altavar
Grrr poging met Odin lukt niet… blijf foutmeldingen krijgen….. iemand nog suggesties?

Heb je Kies nog op je pc?. Zo ja deze verwijderen. Samsung usb driver for mobile phone installeren. Pc opnieuw opstarten odin openen. Flash bij voorkeur een non branded 4.1.2 android. Dus geen kpn versie. Phone in download zetten aansluiten op pc kies het tar bestand en plaats onder PDA klik start…..

Google is je grootste vriend.
Succes

prinsvlad@aw

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren