Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

willempie1975

willempie1975

• Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 98
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2013
  • 15:18

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem.
Sinds een paar weken worden tussen de s2 van mijn vrouw en de s2 van mij de agenda's niet meer gesynchroniseerd, dit is vrij lastig want wij konden zo altijd zien wat er op een dag te doen was.
Het enigste wat er veranderd is, is dat ik een paar weken geleden de tel van mijn vrouw ge-update heb naar de laatste software.
Ik zou graag onze agenda's synchroon willen laten lopen.
Ik hoor graag waar ik zou moeten zoeken en wat ik zou moeten doen.

Bewerkt (18 juni 2013 15:18)
psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 18 juni 2013
  • 21:26

Wat je zou kunnen doen is bij allebij de telefoons de synchronisatie van de mail verwijderen en weer opnieuw toevoegen.
Als dat niet werkt dan zou je ook één agenda kunnen delen ipv de agenda's met elkaar te synchroniseren (via gmail kan je een agenda delen)

willempie1975

willempie1975

• Berichten 98
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2013
  • 16:30

psybi
Wat je zou kunnen doen is bij allebij de telefoons de synchronisatie van de mail verwijderen en weer opnieuw toevoegen.
Als dat niet werkt dan zou je ook één agenda kunnen delen ipv de agenda's met elkaar te synchroniseren (via gmail kan je een agenda delen)

ik ga dat ff proberen.
Maar hoe werkt dat delen van 1 agenda????

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1434
  • Reputatie 70
  • 19 juni 2013
  • 16:45

In allebei de telefoons dezelfde google agenda gebruiken, dus dezelfde naam. Zo doen wij het hier ook, werkt prima. We kunnen allebei afspraken toevoegen, bewerken en verwijderen en desgewenst kan ieder een eigen kleur aan de afspraken geven waaraan je kunt zien wie de afspraak gemaakt heeft.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

willempie1975

willempie1975

• Berichten 98
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2013
  • 16:49

Tucker
In allebei de telefoons dezelfde google agenda gebruiken, dus dezelfde naam. Zo doen wij het hier ook, werkt prima. We kunnen allebei afspraken toevoegen, bewerken en verwijderen en desgewenst kan ieder een eigen kleur aan de afspraken geven waaraan je kunt zien wie de afspraak gemaakt heeft.

Moet je dan ook de mail op allebei de telefoons hebben of kunnen die wel apart

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1434
  • Reputatie 70
  • 19 juni 2013
  • 18:05

De mail kan gewoon apart, heeft niks met elkaar te maken. In de instellingen van de agenda op beide phones moet je allebei hetzelfde gmail adres invoeren, dat is alles. Zo gebruik je samen ����n agenda.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

willempie1975

willempie1975

• Berichten 98
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2013
  • 19:19

Tucker
De mail kan gewoon apart, heeft niks met elkaar te maken. In de instellingen van de agenda op beide phones moet je allebei hetzelfde gmail adres invoeren, dat is alles. Zo gebruik je samen één agenda.

heb het geprobeerd, maar ondanks het invoeren van hetzelfde mail adres krijg ik nog steeds geen meldingen binnen op de agenda.

alex_h

alex_h

• Lid sinds 12 december 2009
  • Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2013
  • 19:52

Misschien op de telefoon de gegevens van je agenda wissen?
Ga hiervoor naar Instellingen -> Applicatiebeheer -> kies het agenda-programma dat je gebruikt -> gegevens wissen.

Over het delen van de agenda's zie https://support.google.com/calendar/answer/37082?hl=nl
Heb je eenmaal e.e.a. ingesteld, dan verschijnt haar agenda in jouw agenda zonder dat je hiervoor in haar account hoeft in te loggen. Werkt bij ons perfect.

Gegroet,

willempie1975

willempie1975

• Berichten 98
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 12:28

alex_h
Misschien op de telefoon de gegevens van je agenda wissen?
Ga hiervoor naar Instellingen -> Applicatiebeheer -> kies het agenda-programma dat je gebruikt -> gegevens wissen.

Over het delen van de agenda's zie https://support.google.com/calendar/answer/37082?hl=nl
Heb je eenmaal e.e.a. ingesteld, dan verschijnt haar agenda in jouw agenda zonder dat je hiervoor in haar account hoeft in te loggen. Werkt bij ons perfect.

Nou, ik heb van alles geprobeerd maar niks werkt.
We gebruiken allebei gewoon de agenda die al op de telefoon stond.
Ik heb wel het volgende ontdekt.
De afspraken die mijn vrouw in haar agenda zet komen ook niet in haar openbare google agenda.
Haar agenda op haar telefoon staat vol met afspraken, maar als ik op de pc haar agenda open dan staan daar die afspraken dus niet in.
Her lijkt wel alsof de telefoon niks doorstuurt.

alex_h

alex_h

• Lid sinds 12 december 2009
  • Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 17:54

Begrijp ik het goed dat het probleem dus eigenlijk op de telefoon van je vrouw zit in niet op de jouwe?
In dat geval:
- Voert ze haar afspraken wel in de Googkle-agenda in (en niet in bv “Mijn agenda”)?
- Wordt de kalender wel gesynchroniseerd (Instellingen -> Google -> betreffende account slecteren en dan kijken of er een vinkje bij Agenda synchroniseren staat)?

Gegroet,

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren