Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ikky0210

ikky0210

• Lid sinds 22 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2013
  • 11:39

germar
Tucker
Na het verwijderen van de updates moet je bij applicatiebeheer de app stoppen, meldingen uitvinken en de app uitzetten.

Als ik de app update verwijdert heb, staat hij niet meer bij applicatiebeheer. Hoe moet ik hem dan stoppen? Ook Chat on update verwijdert en niet meer terug te vinden. Alleen morgen staan ze er weer!!

effe automatise update uitschakelen in google play via instellingen dan kan een idee zijn om Android Assistant(18 features) dan kan je je opstart van je telefoon aanpassen dus dingen niet meer mee op te laten starten zo heb ik die rootzooi van google uit gezet en accu gaat nu ongeveer half dag langer mee samsung s2

want chaton komt via update en google play music komt ook via auto updatedan de vorig stapen onder nemen voor update verwijderen als goed is ben je dan al af van google play music en met chat on eraf halen kan ik je niet mee helpen

brendie42

brendie42

• Lid sinds 29 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2013
  • 21:06

Na de laatste update heb ik alleen maar problemen met mijn tablet. Hij heeft allerlei programma's geïnstalleerd en deze heb ik allemaal zoals hieronder beschreven de update van verwijder en op non aktief gezet. Sinds afgelopen week heb ik er weer een nieuw probleem bij: hij houdt zomaar ineens op als je op internet bent. Het beeld wordt dan zwart en je bent weer terug bij het beginscherm. Dit wordt menigmaal herhaald en daar word ik een beetje moedeloos van. Hiervoor heb ik geen dure tablet gekocht.
Heeft daar nog iemand last van?
Wat kan ik daar eventueel tegen doen?

Bewerkt (29 juli 2013 21:09)
Speedup

Speedup

• Lid sinds 23 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 april 2015
  • 19:45

Ja daar is een oplossing voor. Ik heb het volgende gedaan! 1 houdt de vinger op de app en houdt hem ingedrukt, daarna verschijnt er boven een navigatiebalk sleep de app naar het midden waar deknop info staat. Daarna loslaten nu krijg je te zien dat je de app uit kunt zetten. Daarna cach legen . Hierna is de app niet meer actief.

Gr. Speedup

Gr. Speedup

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren