Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Berberita

Berberita

• Lid sinds 04 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2013
  • 15:01

Sinds de laatste update van een paar weken terug gaat mijn batterij erg snel leeg. Ik begin de dag om 7u met 100% batterij en ‘s middags rond 15u is de batterij al bijna leeg! Nu ben ik erachter gekomen dat Google Play Music iedere keer op actief staat in taakbeheer, zonder dat ik dat programma überhaupt gebruik! Het heeft ook niet te maken met het afspelen van muziek, de app gaat ook ’lopen' wanneer ik geen muziek heb geluisterd. De app verwijderen gaat niet, en bij applicatiebeheer zie ik ook geen optie om te voorkomen dat de app aan gaat. Weet iemand een oplossing?

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 4 juni 2013
  • 22:13

Berberita
Sinds de laatste update van een paar weken terug gaat mijn batterij erg snel leeg. Ik begin de dag om 7u met 100% batterij en ‘s middags rond 15u is de batterij al bijna leeg! Nu ben ik erachter gekomen dat Google Play Music iedere keer op actief staat in taakbeheer, zonder dat ik dat programma überhaupt gebruik! Het heeft ook niet te maken met het afspelen van muziek, de app gaat ook ’lopen' wanneer ik geen muziek heb geluisterd. De app verwijderen gaat niet, en bij applicatiebeheer zie ik ook geen optie om te voorkomen dat de app aan gaat. Weet iemand een oplossing?

dit was mij ook al opgevallen. verwijderen kan niet, maar je kunt wel via applicatiebeheer kiezen voor ‘update verwijderen’ en sinds ik dat gedaan heb heb ik er geen last meer van gehad

Berberita

Berberita

• Lid sinds 04 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2013
  • 15:10

Ok dat ga ik proberen, bedankt!

nick1

nick1

• Lid sinds 28 april 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 11 juni 2013
  • 20:15

Ik heb geprobeerd om de updates te verwijderen en dat lukt ook wel maar daags nadien staat deze er alweer op. Idem met “chat on” die telkens weer opduikt.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1429
  • Reputatie 70
  • 11 juni 2013
  • 21:34

Na het verwijderen van de updates moet je bij applicatiebeheer de app stoppen, meldingen uitvinken en de app uitzetten.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Nikola

Nikola

• Lid sinds 17 juni 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2013
  • 21:56

Tucker
Na het verwijderen van de updates moet je bij applicatiebeheer de app stoppen, meldingen uitvinken en de app uitzetten.

Heb ik gedaan, al mijn muziek weg!

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 17 juni 2013
  • 22:26

En in de ingebouwde app MP3 speler?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Nikola

Nikola

• Lid sinds 17 juni 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2013
  • 13:03

Niets, alles kwijt :-(

Bewerkt (18 juni 2013 20:08)
Nikola

Nikola

• Lid sinds 17 juni 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2013
  • 20:03

Sander_M
En in de ingebouwde app MP3 speler?

Niets, alles kwijt :-(

germar

germar

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2013
  • 23:42

Tucker

Als ik de app update verwijdert heb, staat hij niet meer bij applicatiebeheer. Hoe moet ik hem dan stoppen? Ook Chat on update verwijdert en niet meer terug te vinden. Alleen morgen staan ze er weer!!

Galaxy S4 -> 5.0.1
Omega V41

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren