Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

surfingjohn

surfingjohn

• Lid sinds 09 mei 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2013
  • 14:49

Na wat geknoei waarschijnlijk de applicatie voor slechtzienden of iets dergelijks ingeschakeld, reageert mijn Galaxy nauwelijks, helaas tijdens het eindeloos proberen om dit weer eraf te krijgen, is de batterij op, direct aan de oplader, alleen aangezien het toestel helemaal leeg was, moet ik opnieuw mijn pincode invoeren.
Tja en dat lukt voor geen centimeter, ik zie wel het toetsenbord, maar kan op geen enkele manier de pincode invoeren, toestel geeft wel rare geluidjes bij het aanraken, maar de cijfers komen niet op de juiste plaats>
Graag hulp want ik kan mijn toestel dus helemaal niet meer gebruiken!

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 18 mei 2013
  • 14:55

Pas je de titel van je bericht even aan. Dit hoort een korte omschrijving van je vraag te zijn.
Klik op bericht bewerken, meer opties.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

appie21

appie21

• Lid sinds 08 augustus 2012
  • Berichten 120
  • Reputatie 10
  • 18 mei 2013
  • 15:24

Dubbel klikken
De eerste keer is luisteren de 2e keer bevestigen!

Bij de instellingen (ook 2 x klikken) en dan toegankelijkheid en dan talkback uitzetten is het probleem weer opgelost!
kijk op mijn site voor mer info hier over

Succes

surfingjohn

surfingjohn

• Lid sinds 09 mei 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2013
  • 15:30

Helemaal goed! Hartstikke bedankt!

josetukker

josetukker

• Lid sinds 21 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 18:15

surfingjohn
Na wat geknoei waarschijnlijk de applicatie voor slechtzienden of iets dergelijks ingeschakeld, reageert mijn Galaxy nauwelijks, helaas tijdens het eindeloos proberen om dit weer eraf te krijgen, is de batterij op, direct aan de oplader, alleen aangezien het toestel helemaal leeg was, moet ik opnieuw mijn pincode invoeren.
Tja en dat lukt voor geen centimeter, ik zie wel het toetsenbord, maar kan op geen enkele manier de pincode invoeren, toestel geeft wel rare geluidjes bij het aanraken, maar de cijfers komen niet op de juiste plaats>
surfingjohn
surfingjohn
Sander_M
appie21
appie21
Dubbel klikken

Bij de instellingen (ook 2 x klikken) en dan toegankelijkheid en dan talkback uitzetten is het probleem weer opgelost!

Succes
surfingjohn

josetukker

josetukker

• Lid sinds 21 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 18:22

appie21
Dubbel klikken

Succes
Dat lukt mij niet hij doet het nog steeds niet, ook heb ik de batterij er een half uur uit gehad. Wat nu te doen?

appie21

appie21

• Lid sinds 08 augustus 2012
  • Berichten 120
  • Reputatie 10
  • 1 juli 2013
  • 16:04

Staat talkback uit?

Pritilata

Pritilata

• Lid sinds 14 november 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 november 2015
  • 08:58

Ik heb dit juist ook voorgehad, ik kan niets meer doen met mijn toestel. En het lukt niet om naar toegankelijkheid te gaan.

annvercauteren7

annvercauteren7

• Lid sinds 28 november 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 november 2015
  • 16:11

Ik heb dit juist ook voorgehad, ik kan niets meer doen met mijn toestel. En het lukt niet om naar toegankelijkheid te gaan.

Hey Mij is het uiteindelijk gelukt toen ik door had dat scrollen met 2 vingers is. Misschien kan dit je helpen 

annvercauteren7

annvercauteren7

• Lid sinds 28 november 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 november 2015
  • 16:12

Staat talkback uit?
Ja nu is het gelukt

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren