Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tam

Tam

• Lid sinds 25 augustus 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 27 april 2013
  • 23:50

goedenavond, ik heb net de S2 van mijn man geüpdatet, lees nu heel veel problemen, dus maar hopen dat hij er niet zoveel last van heeft. Maar nu heeft hij een aantal sites onder favorieten staan, ik wil deze terug plaatsen op het begin scherm, op mijn s3 heb ik dat een widget voor, maar die staat niet op de s2, Heb overal gezocht, maar kan niet vinden hoe ik ze kan plaatsen. Iemand die de oplossing heeft?

Hij had problemen met zijn mobiel, dus ik zei, misschien werkt een update wel, maar niet geweten dat er zoveel ellende er mee is. hij is van de 4.04 naarde 4.1.2 gegaan. Dus ik ga heel hard duimen dat het mee valt, anders heb ik een niet blije man.

Bewerkt (27 april 2013 23:50)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6000
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 28 april 2013
  • 00:09

Die widget hoort denk ik bij google chrome. Als je die installeert komt er een widget mee.

Na een grote update (bv van 4.0 naar 4.1) wordt een reset altijd aanbevolen. De meeste problemen die je hier leest komen van mensen die hun telefoon niet gereset hebben.

Bewerkt (28 april 2013 00:09)
Tam

Tam

• Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 28 april 2013
  • 00:36

Ja. ik weet het, kijk het even aan, want het is niet mijn toestel, maar mocht er problemen optreden kan ik altijd nog een reset doen.Google chrome heen ik volgend mij ook niet eens in gebruik. Ga morgen nog wel even aan de knutsel. pfff, waar ben ik aan begonnen haha. hij heeft er helemaal geen kaas van gegeten. overigens, als ik die reset doe, ben je toch alle apps kwijt? Dat wordt vervelend, want wil de laatste versie van Facebook niet installeren, gezien ze te veel rechten vragen.

Bewerkt (28 april 2013 00:36)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1427
  • Reputatie 70
  • 28 april 2013
  • 08:45

Je kunt met Carbon Backup NA de upgrade maar VOOR de reset een backup maken van apps en (of alleen van) hun instellingen. Die kan je dan na de reset weer terugzetten. Normaal gesproken doe je dat alleen van de instellingen omdat je alle apps weer via de Google Play terugkrijgt, maar als je een oudere versie van sommige apps wilt houden dan zou je die in zijn geheel kunnen backuppen. Je krijgt dan dus eerst alle apps via Google Play terug, dan verwijder je die apps weer waarvan je de oudere versie terug wilt zetten en dan zet je die terug via de backup.

Bewerkt (28 april 2013 08:45)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Tam

Tam

• Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 28 april 2013
  • 09:56

ik wacht nog even met resetten, zolang er geen problemen zijn. Maar vind het zo vreemd dat die optie gewoon foetsie is, op mijn s3 heb ik de widget s bookmark staan. Moet ik dan de gewone internet browser (Google chrome) installeren? Jammer dat ik de widget niet over kan brengen naar zijn mobiel.

Bewerkt (28 april 2013 09:56)
congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 28 april 2013
  • 10:17

Je kunt de favorieten 1 voor 1 terugzetten door ze in de browser te openen, en dan via de menutoets links onderin Sneltoets Toevoegen te kiezen. Omslachtig, maar het kan dus wel.

Bewerkt (28 april 2013 10:17)
Tam

Tam

• Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 28 april 2013
  • 10:21

er staat geen sneltoets meer, dat is dus het probleem. er staat in zijn lijst nu : +apps en widgets toevoegen, map maken, achtergrond instellingen,pagina bewerken, zoeken en instellingen. De optie sneltoets is verdwenen, zo deed hij het altijd via sneltoets.

Heb nog even gekeken, als ik op de site zelf ben een druk dan de linker knop in, krijg ik dan die lijst die jij waarschijnlijk bedoeld, maar daar staat sneltoets toevoegen in het donker. De rest kan ik wel gebruiken, behalve die dus. Opnieuw geprobeerd, nu licht ie wel op, maar waar zet ie de sneltoets dan neer? zie hem nergens terug. Frusterend……

Had even kuren daarmee, maar ze staan er weer :-)

Bewerkt (28 april 2013 10:21)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren