Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Den89

Den89

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 18 april 2013
  • 17:41

Dacht dat ik de eerste keer een melding kreeg van TW launcher nog wat en daarna nog keer een melding van berichten is gestopt.
Daarna komt er telkens aan einde een pop upje die zo snel weg is dat ik hem niet kan lezen.
Er zit zeker niks anders op dan weer te resetten? :O

Bewerkt (21 mei 2013 09:53)
arjunsm

arjunsm

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 18 april 2013
  • 18:07

nou je zou de cache van de berichten app kunnen wipen (Settings > apps > All > Messaging (Of hoe het ook in het nederlands heet))
En dan de cache wipen van Touchwiz (zelfde als bij berichten maar dan Touchwiz Home)
Veel succes

Den89

Den89

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 18 april 2013
  • 18:38

Helaas het mocht niet baten. Ik hou hetzelfde probleem?
Als ik berichten aan klikt dan krijg ik gewoon een zwart scherm, die na een seconde of 10 a 15 weer terugspringt naar je beginscherm.

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 18 april 2013
  • 19:34

Een andere mogelijkheid is de hele rom opnieuw flashen, en met wat geluk hoef je daarna geen reset te doen, hoewel, geluk, na een nieuwe flash ben je ook alles kwijt.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Den89

Den89

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 23:14

Helaas blijft mijn telefoon uitvallen en snel leeg gaan. Het uitvallen is zeker verminderd maar met groter verbruikende apps zoals spelletjes valt die soms uit. Dus het wordt ben ik bang eerst maar eens een nieuwe batterij aanschaffen.
Heb deze telefoon nu zo'n anderhalf jaar maar had wel verwacht dat een batterij wel iets langer mee zou gaan.

Bewerkt (21 mei 2013 09:55)
Leviathan

Leviathan

• Lid sinds 21 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 09:38

ik heb de oplossing voor je samsung…
heb je msn.. of whatsapp.. viriel3@hotmail.com
0611221400

mail me anders even als je msn hebt of whatsapp me als je een ander toestel hebt met whatsapp

Groet.
robin

Den89
Hallo,

Na tijden lang ontzettend veel last te hebben gehad van allerlei complicaties van de nieuwste jelly bean update, heb ik het heft in eigen handen genomen om android te downgraden.
Alles volgens een handleiding en via Odin gedaan. Nou las ik dat als je alle stappen voltooid had, de eerste keer opstarten wel wat langer zou duren, maar na anderhalf uur nog steeds niks dus maar een keer aan en uit nog gezet.
Helaas nu 2 uur bezig en hij blijft nog steeds hangen in het beginscherm.

Nu zit ik ermee dat ik totaal niet meer weet wat ik moet doen. Het fraaie is dat zo'n ****** update heel mijn telefoon verziekt en er nu dus helemaal mee stopt. Hopelijk heeft iemand een oplossing wat ik hier aan kan doen?

Leviathan

Leviathan

• Lid sinds 21 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 15:18

Ik heb in mijn bezit de orginele firmware 2.3.6 om hem trrug te zetten.. en vervolgens de juiste update voor 4.1.2..
mocht je toestel ook niet meer in download mode kunnen heb ik hardware voor aanwezig.

Franck0512

Franck0512

• Lid sinds 11 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2013
  • 19:11

Peter-036
Probeer ‘m op te starten in recovery mode en doe een factory reset.
Je kunt in recovery mode komen door tegelijk de volume UP + home + power knop ingedrukt te houden tot je ’beeld' krijgt, dan laat je ze los en krijg je een menu te zien met daarin onder meer ‘wipe cache’ en ‘wipe data’ navigeer met je volumeknop naar wipe data, en bevestig met home, doe daarna hetzelfde met wipe cache, en kies tenslotte voor reboot.
Het starten zal opnieuw vrij lang duren, maar als alles goed gegaan is is je toestel ‘als nieuw’.

Het niet opstarten van mijn Galaxy SII heb ik ook, ik zou graag willen weten als ik de stappen zoals jij die omschrijft van de factory reset of je dan alles kwijt bent op je telefoon, instellingen data etc….? Dat zou ik verschrikkelijk vinden, bestaat er een mogelijkheid om dit te voorkomen. Ik heb dit nog nooit gedaan…. Alvast bedankt voor je reactie.

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 12 augustus 2013
  • 18:41

De data die je zo wist, is de data die (sommige van) je apps zelf opslaan, niet de data die jij er zelf opzet zoals foto's en dergelijke.
Zorg vóór je dit uitvoert dat je google account gesynchroniseerd is, dan komen je apps en contacten ‘vanzelf’ weer terug na opnieuw aanmelden bij google, want dat soort gegevens wordt wel gewist.

Bewerkt (12 augustus 2013 18:41)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren