Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

carinelucie

carinelucie

• Lid sinds 25 juni 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2017
  • 19:36

Ik heb bij een poging de laatste updaten van de play store te verwijderen (omdat hij een fout melding gaf dat hij vastgelopen was en niets meer wou updaten. Niet eens opstarten) per ongeluk heel het programma verwijderd, hoe krijg ik hem terug??? Overal staat dat je hem niet kan verwijderen, maar hij is echt helemaal weg Ook in de applicatie lijsten staat hij niet meer Mijn telefoon is helemaal origineel. Dus niet geroot. Kan iemand mij vertellen of er iets aan te doen is Ik wil een factory reset het liefste voorkomen… Help help help…… alsjeblieft PM ME A.U.B

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6159
  • Reputatie 250
  • 25 juni 2017
  • 20:47

Het beste kun je even naar apk mirror gaan (zie link) en daar de juiste Playstore apk naar je toestel downloaden en installeren.

Let wel op dat je voor jouw Android versie neemt een hogere zal niet werken.

http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/google-play-store/

Bewerkt (25 juni 2017 20:49)
Sophietje123tje

Sophietje123tje

• Lid sinds 25 augustus 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2017
  • 21:53

Help!!!!!!!

Mijn telefoon heeft een soort Virus ik weet niet wat het is en nu is mijn Google play store ook al weg het CHARTA-01 virus ding ik weet echt niet wat dat is willen Julie misschien helpen??

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6159
  • Reputatie 250
  • 26 augustus 2017
  • 11:08

probeer wat in de tweede video staat lukt dat ook niet omdat de playstore app niet op je toestel staat ga dan naar deze pagina en download de juiste playstore apk naar jouw toestel en installeer hem en probeer of de playstore nu wel werkt of bekijk de eerste video hoe je de playstore op je toestel kunt krijgen.
zet wel eerst onbekende bronnen aan voor dat je playstore apk gaat installeren zit bij instellingen/beveiliging/onbekende bronnen zodra de apk geinstalleerd is zet dan onbekende bronnen weer uit.

trouwens die fout wat jij krijgt is geen virus.

Bewerkt (26 augustus 2017 11:21) | link toegevoegd
gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6159
  • Reputatie 250
  • 27 augustus 2017
  • 11:18

Help!!!!!!!Mijn telefoon heeft een soort Virus ik weet niet wat het is en nu is mijn Google play store ook al weg het CHARTA-01 virus ding ik weet echt niet wat dat is willen Julie misschien helpen??
Ik wil best wel helpen maar dan moet je wel even feedback terug geven of iets helpt of niet (zoals de mogelijke oplossingen van een post hierboven) dit is ook handig voor als andere Android gebruikers met het zelfde probleem zitten.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren