Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

nienke_x

nienke_x

• Lid sinds 03 februari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2014
  • 17:38

mrpieter
Ik zat ook met dit opslagprobleem. Een Engels forum kwam met de echte oplossing!! Ongelofelijk!!

###
A simple way to free up storage space is by deleting all the log files in the device memory. Just dial *#9900# on your phone and select option 2 “Delete dumpstate/logcat” in the prompted menu. It's not necessary to root your phone either. That’s it!
###

Ik heb *#9900# ingetypt, en toen ik voor de tweede optie koos kwam er een blokje te staan met: Dump Result
Delete Dump !
En daaronder een knopje met OK waar je alleen op kon klikken.
Ik heb erop geklikt en er gebeurde totaal niks.. Andere opties ???

alian_dus

alian_dus

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2014
  • 13:41

Hier hetzelfde probleem. Heb ook die code ingetypt en bij mij leek er verder ook niets te gebeuren. Heb daarna wel al mijn apps weer zonder gezeur kunnen updaten, dus denk dat er ‘achter de schermen’ toch wel wat veranderd is. Aan de eerste poster: thanks voor de tip!

Wow. So Android. Much Phone.

petitjuh

petitjuh

• Lid sinds 25 april 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 april 2014
  • 11:07

mark_vos
Ook ik heb/had dit probleem. Via *#9900# en dan keuze 2 heb ik weer voldoende opslag capaciteit en kan mijn apps weer updaten. Top!

Het veelal besproken en bekende probleem heb ik ook gehad. De oplossing die voor mij werkte was inderdaad bovenstaande quote. Deze heb ik ook op een Engelse site gelezen. *#9900# dan krijg je een keuze menu met meerdere opties. Dan klik je de 2e optie, (delete dumpstate/logcat), hierdoor werd mijn systeemopslag geheugen opgeschoond van 1,79GB naar 0,98GB. Hierdoor kon ik vervolgens weer alle gedownloade apps, updaten en verder ook geen problemen etc meer gehad. Dus ook top oplossing voor mij!
Het verwijderen van apps, muziek etc heeft bij mij nooit geholpen want dan wordt alleen de ruimte op de usb-opslag of sd-kaart geleegd en niet de systeemopslag. Ik denk dat op de systeemopslag gewoon oude cache bestanden staan die na nieuwe updates niet meer gebruikt worden.
Succes.
Groeten Pieter

caravia_asterix

caravia_asterix

• Lid sinds 19 april 2012
  • Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2014
  • 11:34

zelfde probleem met mijn note 1, maar met optie *#9900# blijft er toch nog steeds 1,46 gb van de 1,97 in gebruik en is gsm enorm traag, nog iemand een andere mogelijkheid?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren