Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6000
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 18 maart 2013
  • 22:58

Verplaatst naar het juiste forum: Samsung Galaxy S2

Bewerkt (21 mei 2013 14:05)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 19 maart 2013
  • 19:29

s2e;391653
Wipe Cache Partition heeft niet geholpen, hij blijft nog steeds hangen. Zou via Odin terugzetten naar een oudere software misschien helpen?
Na een factory reset staan je foto's en andere bestanden er nog gewoon op, ik ben tenminste nog nooit iets op die manier kwijt geraakt.
Maar ik heb er geen 4000 foto's op staan, als je weer in je telefoon kunt, zet ze dan eerst eens over naar je pc, en eventueel naar een dropbox of zoiets, want ook pc's geven het wel eens op.

Bewerkt (21 mei 2013 14:06)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

s2e

s2e

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2013
  • 20:25

Peter-036;392033
Na een factory reset staan je foto's en andere bestanden er nog gewoon op, ik ben tenminste nog nooit iets op die manier kwijt geraakt.
Maar ik heb er geen 4000 foto's op staan, als je weer in je telefoon kunt, zet ze dan eerst eens over naar je pc, en eventueel naar een dropbox of zoiets, want ook pc's geven het wel eens op.

Ik heb al eens eerder een factory reset moeten doen (camera van mijn telefoon was stuk, dus had backup gemaakt, factory reset en toen opgestuurd) maar was gewoon alles kwijt, heb er dan ook geen SD kaart in zitten waar al mijn bestanden op staan.

Bewerkt (21 mei 2013 14:06)
Barbara50nl

Barbara50nl

• Lid sinds 06 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2013
  • 19:51

Mijn galaxy s2 zat op de oplader en 's ochtends startte het startscherm en kwam niet verder. Ik heb alles geprobeerd, kom er gewoon niet meer in, ook niet via de samsung op de laptop. Ik kan het ook niet rebooten etc. Weet niet meer wat ik er aan moet doen. Zoon heeft er naar gekeken en komt er ook niet uit. Dit alles na de laatste update, ook batterij leegtrekken. Balen

Bewerkt (6 mei 2013 19:51)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 6 mei 2013
  • 20:37

Als je ‘m niet uit kunt zetten, haal dan de batterij er een paar seconden uit, en als je die dan terugzet, probeer ’m dan in recovery mode te starten. Dan kun je daarvandaan een factory reset doen………en als 'ie gewoon opstart, via instellingen naar backup en restore, daar vind je ook een mogelijkheid om terug te gaan naar fabriekstoestand, denk echter niet dat je dan teruggaat naar de vorige firmware, hij zet alleen alles terug naar basis voor de huidige firmware.

Bewerkt (6 mei 2013 20:37)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren