Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

MichielF

MichielF

• Lid sinds 07 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2013
  • 16:57

Help, ik ben radeloos…..
Ik heb een factory reset moeten doen, waarna vervolgens Android versie 4.1.2. op mijn Galaxy s2 werd geïnstalleerd.
Sindsdien heb ik alleen maar problemen: Bluetooth wordt niet herkend. Om ( foto) Galerij te openen krijg ik de melding:' Onvoldoende ruimte, Verwijder overbodige items, zoals gedownlode software, foto's video's en documenten ( heb meer dan voldoende ruimte op geheugen).
Foto's kunnen ook niet opgeslagen worden door bovenstaand probleem.

Tal van keren een reboot gedaan, ( alle stappen gedaan zoals in dit forum besproken)inclusief legen van cache e.d. maar zonder resultaat.
ook het internet afgestruind, maar heb niet het gouden antwoord kunnen vinden.

Weet iemand een oplossing voor deze problematiek, of anders kan ik een vorig besturingssysteem op m'n telefoon zetten?

Alvast bedankt

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 7 augustus 2013
  • 19:04

MichielF
Help, ik ben radeloos…..
Ik heb een factory reset moeten doen, waarna ……..

Topic samengevoegd met bestaande discussie over problemen na de 4.1.2 update. Indien er al een soortgelijke discussie bestaat is het niet nodig een nieuw topic te openen voor hetzelfde.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

ppakker

ppakker

• Lid sinds 24 maart 2013
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 20 september 2013
  • 20:51

Ik heb een aantal keren om hulp gevraagd voor mijn problemen met 4.1.2 Ik heb zelfs een eerdere androidversie geflashed, maar die beviel me niet (meer) Ten lange teste weer terug naar 4.1.2 maar de problemen met wifi blijven bestaan. Als laatste poging wil ik proberen om te downgraden naar 4.0.4
Mijn vragen:
1. waar vind ik de bestanden die ik daarvoor nodig heb?
2. in Odin kunnen een viertal velden worden ingevuld, PIT - BOOTLOADER - PDA - PHONE EN CSC In welke van deze 5 moet ik een bestand opgeven om terug te gaan naar 4.0.4
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 20 september 2013
  • 21:40

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/26746-how-van-custom-naar-stock.html Hier staat een werkwijze voor wat jij wilt, en dit:
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/46613-howto-nederlandse-412-flashen-met-odin-custom-zonder-driehoekroot.html zou het ook moeten kunnen.
Als je geen 4.0.4 of 4.0.3 kunt vinden bij sammobile, dan vind je die hier wel: http://samsung-updates.com/device/?id=GT-I9100
Let er wel op dat je er een kiest voor Nederland (XEN) of voor jouw provider(als die een eigen versie gebruikt(e),en als je dat wilt).
Good luck.

Bewerkt (20 september 2013 21:43)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 23 september 2013
  • 13:38

@ppakker: Als ik teruglees, dan begrijp ik dat het probleem tussen begin april en begin juli weg is geweest, nadat je de Ziggo router hebt gereset en de Wifi verbinding opnieuw hebt opgezet. Dat helpt niet meer?

ppakker

ppakker

• Lid sinds 24 maart 2013
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 24 september 2013
  • 02:24

congusto
@ppakker: Als ik teruglees, dan begrijp ik dat het probleem tussen begin april en begin juli weg is geweest, nadat je de Ziggo router hebt gereset en de Wifi verbinding opnieuw hebt opgezet. Dat helpt niet meer?

Het probleem is toen ook blijven bestaan, ik wilde er alleen niet over blijven zeuren. Nu begint de ergernis echter weer toe te slaan. Vandaar.
Het resetten van mijn modem heeft geef effect. Mijn bezoekers hebben trouwens gewoon wifi via mijn netwerk, het ligt dus echt aan de telefoon.
Ondertussen ook versie 4.0.3 , 4.0.4 ,, en 4.1.2 geprobeerd. Niets geeft meer een goede internetverbinding. Nu weer in 4.1.2 maar hier werkt nu zelfs de gewone 3g verbinding alleen maar heel traag.
Ik wordt er helemaal tureluurs van.

congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 25 september 2013
  • 08:37

ppakker
Mijn bezoekers hebben trouwens gewoon wifi via mijn netwerk, het ligt dus echt aan de telefoon. Ondertussen ook versie 4.0.3 , 4.0.4 ,, en 4.1.2 geprobeerd. Niets geeft meer een goede internetverbinding. Nu weer in 4.1.2 maar hier werkt nu zelfs de gewone 3g verbinding alleen maar heel traag. Ik wordt er helemaal tureluurs van.

Ik begin dan toch aan een hardwareprobleem te denken, bijvoorbeeld je moederbord en/of het radiogedeelte (dat de verbinding met de buitenwereld verzorgt). Ik zou hem na laten kijken, tenzij je inmiddels toe bent aan een nieuwe telefoon.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren