Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

123Danny

123Danny

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2013
  • 12:34

Ik had inderdaad hetzelfde, zeer irritant probleem. Maar ik heb nu een (al is het een hele rare) oplossing gevonden!!!
Ik heb de app “NoLED” op mijn telefoon staan, deze laat het scherm oplichten bij een whatsapp bericht e.d.
Nu gaat deze app ook via het toegankelijkheid menu, omdat hij toegang moet hebben tot andere app's, gemiste oproepen e.d.
Het probleem is bij mij verholpen door bij: Instellingen > Toegankelijkheid, en dan onder “Services”, NoLED uit te schakelen.
TalkBack stond de hele tijd uit bij mij.

Ik snap echt niet hoe dit de oplossing kan zijn, maar het werkt echt. Wanneer ik NoLED weer inschakel bij toegankelijkheid komt de stem die de pagina's aankondigt weer terug.
Iemand een idee wat nu de echte oorzaak is?

Bewerkt (21 mei 2013 14:17)
eagle1

eagle1

• Lid sinds 03 januari 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2016
  • 15:40

mijn zoon heeft na het up-daten , een engels talige stem , die hem verteld dat hij scrold tussen de paina's op zijn beginscherm b.v pagina 1 van 6 , pagina 2 van 6 heeft iemand een idee hoe hij dit kan uitzetten ? gr . bert

eagle1

eagle1

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2016
  • 15:43

instellingen
applicatiebeheer
>> alles
samsung tts uitzetten

eagle1

eagle1

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2016
  • 15:45

Ik had inderdaad hetzelfde, zeer irritant probleem. Maar ik heb nu een (al is het een hele rare) oplossing gevonden!!! Ik heb de app "NoLED" op mijn telefoon staan, deze laat het scherm oplichten bij een whatsapp bericht e.d. Nu gaat deze app ook via het toegankelijkheid menu, omdat hij toegang moet hebben tot andere app's, gemiste oproepen e.d. Het probleem is bij mij verholpen door bij: Instellingen > Toegankelijkheid, en dan onder "Services", NoLED uit te schakelen. TalkBack stond de hele tijd uit bij mij. Ik snap echt niet hoe dit de oplossing kan zijn, maar het werkt echt. Wanneer ik NoLED weer inschakel bij toegankelijkheid komt de stem die de pagina's aankondigt weer terug. Iemand een idee wat nu de echte oorzaak is?

instellingen
applicatiebeheer
>> alles
samsung tts uitzetten en het stemmentje blad 1 van 3 enz is weg… rest werkt nog gewoon

ebvdpot

ebvdpot

• Lid sinds 22 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2016
  • 13:26

Gisteren 4.2.1 update uitgevoerd. Alles ging goed (een aantal zaken werken anders, maar dat is even wennen) Eén ding kom ik niet uit: als ik naar een ander scherm schuif, dan geeft een damesstem aan op welk scherm nummer ik zit, zowel bij de bureaubladen als in de app-schermen ! Krijg ik niet anders uit dan bij geluid "muziek, video etc." uit te zetten door helemaal naar links te schuiven. Dit kan toch de bedoeling niet zijn, omdat ik dan bij MP3 en video ook geen geluid heb. Zet ik dit geluid op de telefoon wel aan, dan komt de stem er dwars doorheen als ik een scherm schuif !! HOE ZET IK DEZE STEM UIT ?? Ik kan er niets over vinden in de instellingen. Alvast bedankt voor reacties

Oplossing;
Ga naar instellingen, > Toegankelijkheid>Zet daar Talkback uit>Soms werkt dat niet>Zet dan ook Cleanmaster uit onder Talkback. Let op soms kom je in de schermen niet verder als de Talkback aan staat, in dat geval met twee vingers op de schermen naar onderen schuiven.

ebvdpot

ebvdpot

• Lid sinds 22 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2016
  • 13:36

Oplossing;
Ga naar instellingen>Toegankelijkheid>Zet Talkback uit>Soms werkt dit niet>Zet dan onder Talkback ook Clean Master of andere Apps uit onder Talkback. Let op wanneer Talckback aan staat lukt het niet om bij instellingen naar toepassingen te schuiven. Gebruik dan twee vingers op het scherm om naar onderen te verschuiven. Groet, Bertus.

Bewerkt (22 januari 2016 13:40) | foute tekst
jopoulantza

jopoulantza

• Lid sinds 04 maart 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2017
  • 10:04

mooi niet. ik word er gek van

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren