Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Archiebald

Archiebald

• Lid sinds 15 oktober 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2013
  • 18:18

Allen,

Gistermiddag is m'n S2 overleden, hij had het nogal zwaar de laatste weken. De software update waar m'n laatste post over ging was een ramp. Tot overmaat van ramp viel hij niet heel lang geleden waardoor er een stukje zijkant afbrak, een week of 2 geleden liet m'n vriendin hem in een bakje water vallen en gister kwam de genadeklap.

Hij viel van de trap….. Resultaat, een behoorlijk gehavend toestel wat nog wel aangaat, maar waarvan het scherm kapot is.

Nu wilde ik de data, foto's/video's/muziek etc eraf halen, maar m'n Samsung software op m'n pc geeft aan dat het apparaat niet herkent wordt en ik contact op moet nemen met de fabrikant……

Veel te veel gedoe, ik wil gewoon een nieuwe telefoon, desnoods tijdelijk een Galaxy Y o.i.d, maar nu mijn vraag. Is het mogelijk om m'n S2 mee te nemen en de gegevens over te laten zetten naar A, de nieuwe telefoon of B, een usb stick? Gaat dat zonder scherm?

Daarnaast, ik heb wat rond gezocht op het net, maar een scherm vervangen is behoorlijk prijzig zover ik kon zien. 160.-! Nu kan ik daarvoor op MP ook een S2 kopen, is dat betrouwbaar? Wat is een redelijk net toestel van 8 tot 12 maanden oud waard?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

Bewerkt (21 mei 2013 13:54)
Archiebald

Archiebald

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2013
  • 12:52

NIEMAND??!

Zit er niemand op het forum die mij kan vertellen of je het scherm van je telefoon nodig hebt om data op je PC te zetten (in een winkel of thuis?).

Mijn eigen pc pakt de S2 namelijk niet:

Archiebald;388149
Nu wilde ik de data, foto's/video's/muziek etc eraf halen, maar m'n Samsung software op m'n pc geeft aan dat het apparaat niet herkent wordt en ik contact op moet nemen met de fabrikant……

Bewerkt (21 mei 2013 13:57)
Archiebald

Archiebald

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 1 april 2013
  • 08:34

Nou, hartelijk bedankt allemaal! Maar het is gelukt…………………

Bewerkt (14 mei 2013 12:07)
musul10

musul10

• Lid sinds 02 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2013
  • 16:53

hallo, nu heb ik het zelfde probleem, scherm defect maar kan helaas niet meer bij mij gegevens, ook ik wil een andee toestel. hoe heb jij de gegevens kunnen overzetten naar je pc?
alvast bedankt.
mvgr. Edje

Cyberdude1234

Cyberdude1234

• Lid sinds 09 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2014
  • 16:51

Hoe is je dat gelukt??
Bij mij zelfde probleem en geen micoSD erin.
Weet jij hoe je hem wel moet overzetten op zelfde mobiel?

Stuur me plzz bericht.

Linda1977

Linda1977

• Lid sinds 04 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2015
  • 20:17

goedenavond,

Je bericht is al even geleden, maar zou graag willen weten hoe jij de foto's er toch af hebt gekregen. Mijn toestel start namelijk ook niet meer op en mijn computer herkent deze ook niet meer. Het toestel zelf kan mij gestolen worden maar de foto's van mijn kids vind ik toch wel erg. hoop dat je mij kunt helpen.

Bedankt,

Linda

marcel14

marcel14

• Lid sinds 01 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2016
  • 12:04

sorry linda dat ik je even lastig val mijn samsung begeeft het ook net nu wil ik ook al mijn gegevens er af halen maar mn telefoon is zo dood als een pier. ik zag jou bericht en die van anderen maar geen oplossing bij niemand. ben jij er wel achter hoe je de gegevens er toch af kan halen en over kan zetten ?    

hoop dat je mij de oplossing kan geven vriendelijke groeten marcel

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren