Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mirpel

Mirpel

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 3 april 2013
  • 23:07

Peter-036;397357
Heb je wel een startpagina ingesteld? Want volgens mij is dat nu die about:blank pagina, en omdat die op je toestel staat, zal die wel open blijven staan.
Ook kan het samenhangen met google now of google+, al dan niet als startpagina.

Hoewel about:blank niet als startpagina staat ingesteld, opent hij daar inderdaad wel mee.Bij startpagina heb ik de optie standaard pagina aangevinkt, dat is inderdaad de google pagina. Google+ staat ook op mijn mobiel hoewel ik dat niet wil. Krijg het niet verwijderd of uitgezet. Zo te horen denk je in de goede richting. De startpagina krijg ik echter op geen enkele manier gewijzigd, hij blijft openen met about:blank:-(

Bewerkt (21 mei 2013 14:23)
Genntchu

Genntchu

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 4 april 2013
  • 00:03

Dit is niet te verhelpen, leer maar ermee leven…:p

Bewerkt (21 mei 2013 14:23)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 4 april 2013
  • 18:49

Mirpel;397427
Hoewel about:blank niet als startpagina staat ingesteld, opent hij daar inderdaad wel mee.Bij startpagina heb ik de optie standaard pagina aangevinkt, dat is inderdaad de google pagina. Google+ staat ook op mijn mobiel hoewel ik dat niet wil. Krijg het niet verwijderd of uitgezet. Zo te horen denk je in de goede richting. De startpagina krijg ik echter op geen enkele manier gewijzigd, hij blijft openen met about:blank:-(
Mirpel, stel eens een andere pagina in als startpagina, want ondanks wat Genntchu zegt, kennelijk hoef je er niet mee te leren leven, ik heb het niet (meer), maar mijn toestel is geroot, en ik heb Google+ uitgezet in apps. Als startpagina heb ik Nu.nl.

Bewerkt (21 mei 2013 14:25)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Mirpel

Mirpel

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 4 april 2013
  • 19:21

Peter-036;397579
Mirpel, stel eens een andere pagina in als startpagina, want ondanks wat Genntchu zegt, kennelijk hoef je er niet mee te leren leven, ik heb het niet (meer), maar mijn toestel is geroot, en ik heb Google+ uitgezet in apps. Als startpagina heb ik Nu.nl.

Bedankt voor jullie meedenken. Google+ laat zich bij mij niet uitzetten, alleen gedwongen stoppen en updates verwijderen opties staan tot mijn beschikking. Wat is rooten? Wat is het voordeel en wat zijn de risico's? Nu.nl ingesteld als startpagina maar dat pikt hij niet. Komt weer met about:blank op:'(

Genntchu

Genntchu

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 4 april 2013
  • 19:32

Rooten is het openen van de beveiligde toegang naar de beveiligde systeembestanden, klinkt eng maar dat is niet zo.

Voordeel is dat je van alles kan wijzigen en gebruik kan maken van de apps die roottoegang nodig hebben. (Backup programmas en dergelijke)

Nadeel is dat wanneer je dingen in je systeemfolder veranderd je kans loopt om je toestel te bricken.

Zolang je alle aanwijzigen opvolgt en vervolgens geen onbekende handelingen in het systeem doet zal er niks gebeuren.

Correct me if i'm wrong..

Peter-036

Peter-036

• Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 4 april 2013
  • 19:39

“Rooten” is te vergelijken met (echt) volledige administrator rechten verkrijgen op je toestel, dit klinkt niet erg avontuurlijk of gevaarlijk, maar als root kun je met een enkele (verkeerde) keuze je telefoon (al dan niet tijdelijk, meestal wel alleen tijdelijk)onbruikbaar maken.
En Samsung beweert dat rooten je garantie rechten in gevaar kan brengen, nu zullen ze in dat geval moeten aantonen dat het probleem dan ook door het rooten gekomen is, maar je gelijk halen kan dan erg tijdrovend zijn.
Zover voor de risico's, het voordeel is dat je echt je toestel volledig naar je eigen wensen kunt aanpassen.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Flupke

Flupke

• Lid sinds 31 mei 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 4 april 2013
  • 20:00

Vanwege de ontbrekende afsluit mogelijkheid heb ik opera mobile geinstalleerd. Deze webbrowser heeft wel een knop ‘afsluiten’.

Peter-036

Peter-036

• Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 4 april 2013
  • 20:19

In dit: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/46613-howto-nederlandse-4-1-2-flashen-met-odin-custom-zonder-driehoek-root.html topic staat in de 3e post een manier van rooten die ‘haast niet’ te detecteren is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren