Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Cococandy

Cococandy

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2013
  • 11:12

Hallo,

Sinds gisteren heb ik een Samsung galaxy S2. Ik ben er erg blij mee, alleen vind ik het jammer dat what's app geen duidelijke melding op startpagina heeft staan, wanneer ik een nieuw bericht krijg. Ik ben gewend om iPhone te gebruiken en daar stond altijd een rood bolletje met een cijfer bij de what's app snelkoppeling, als ik een nieuw bericht had.. Hier kan ik dat niet ontdekken.

Weet iemand of ik dit misschien kan instellen?

Groetjes,
Candice

Bewerkt (21 mei 2013 13:41)
Genntchu

Genntchu

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2013
  • 15:16

[QUOTE=Cococandy;381427]Hallo, Sinds gisteren heb ik een Samsung galaxy S2. Ik ben er erg blij mee, alleen vind ik het jammer dat what's app geen duidelijke melding op startpagina heeft staan, wanneer ik een nieuw bericht krijg. Ik ben gewend om iPhone te gebruiken en daar stond altijd een rood bolletje met een cijfer bij de what's app snelkoppeling, als ik een nieuw bericht had.. Hier kan ik dat niet ontdekken. Weet iemand of ik dit misschien kan instellen? Groetjes, Candice[/QUOTE] Helaas kan dat niet op een Android toestel, wat wel mogelijk is om, zodra er een nieuwe bericht binnen komt, een melding op het scherm te laten verschijnen. Dit heb ik zelf en werkt zeer fijn. Om dit in te schakelen moet je naar whatssapp gaan en vanuit de hoofdscherm via menu knop naar instellingen te gaan. Vanuit instellingen kies je voor Meldingen, en vervolgens weer Meldingen. Nu kies je kiezen uit 4 mogelijkheden. Zelf heb ik de laatste, Pop Up altijd weergeven.

Bewerkt (21 mei 2013 13:41)
boof

boof

• Lid sinds 25 augustus 2012
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 09:25

Heb "NoLed" app op mn S2 gezet en krijg een keurige melding in me scherm. zelfs als het scherm helemaal zwart is komt er een mooi icoon in te staan met alle meldingen van sms, email, gemist gesprek whattsapp enzenz

Bewerkt (21 mei 2013 13:43)
AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 17 februari 2013
  • 14:08

Je moet gewoon even je statusbalk omlaag slepen, dan zie je hoeveel berichten je hebt, in hoeveel gesprekken. Als je de nieuwe whatsapp hebt, ziet dit er nog mooier uit. Downloaden kan via doorklikken vanaf deze pagina, het laatste zinnetje: [URL="http://www.androidworld.nl/141948/whatsapp-uiterlijk-volledig-vernieuwd-in-betaversie/"]WhatsApp krijgt nieuw uiterlijk, nieuwe versie beschikbaar Androidworld[/URL] Wel is het slim als je deze download even naar instellingen te gaan - Gespreksinstellingen- Backup maken. Dan whatsapp verwijderen, de nieuwe downloaden, en een backup terug zetten, want dit vraagt hij. Wat je dan kwijt bent: Instellingen die je op whatsapp zelf hebt ingesteld. Geert

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 17 februari 2013
  • 15:05

Het is niet nodig om een back-up te maken en de oude WhatsApp te verwijderen, de nieuwe kan er gewoon overheen geïnstalleerd worden en alles blijft gewoon staan zoals het was...

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 11:56

Volgens mij is het met een of andere launcher wel mogelijk, maar dat weet ik niet zeker

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
beltadinero

beltadinero

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2013
  • 09:12

[QUOTE=boof;382455]Heb "NoLed" app op mn S2 gezet en krijg een keurige melding in me scherm. zelfs als het scherm helemaal zwart is komt er een mooi icoon in te staan met alle meldingen van sms, email, gemist gesprek whattsapp enzenz[/QUOTE] En je kunt de icoons ook nog aanpassen door groter of kleiner te maken :-)

Bewerkt (21 mei 2013 13:45)
moesmoess

moesmoess

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2015
  • 20:08

Waar kan ik een nieuw bericht plaatsen? Zie het nergens staan… bvd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren