Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jessy27

Jessy27

• Lid sinds 23 november 2012
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 14:20

Nou ik heb het gelezen maar wat een toestand! Waarom moet ik allemaal trucs uithalen om mijn batterijduur te verlengen terwijl hij het voor de update prima deed?? Bovendien weet ik niet wat een geroot toestel inhoudt en of dat bij mijn toestel het geval is….

———- Update van bericht ———-

Mijn toestel schijnt niet geroot te zijn, althans ik krijg die melding na het installeren van autorun manager. Wat nu?

En nu lees ik ook het volgende: LET OP: Het rooten van je toestel kan ervoor zorgen dat deze vastloopt, niet meer werkt of de garantie zal vervallen! Alles geschiedt op eigen risico.De handleiding gaat uit van een Samsung Galaxy S in originele staat.
Ik wil geen risico's nemen, ik wil gewoon dat mijn batterij net zolang meegaat als voorheen!

Bewerkt (21 mei 2013 14:04)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 18 maart 2013
  • 14:23

Jessy27;391497
Nou ik heb het gelezen maar wat een toestand! Waarom moet ik allemaal trucs uithalen om mijn batterijduur te verlengen terwijl hij het voor de update prima deed?? Bovendien weet ik niet wat een geroot toestel inhoudt en of dat bij mijn toestel het geval is….

Mijn toestel schijnt niet geroot te zijn, althans ik krijg die melding na het installeren van autorun manager. Wat nu?

Ik probeerde alleen maar te helpen. Mij heeft het ongeveer 5 minuten gekost, maar als je dat teveel vindt, moet je gewoon accepteren dat je batterij wat korter meegaat dan die twee dagen die ik heb.

Als je je toestel wilt rooten kun je de HowTo hierover volgen. In jouw geval zou ik de combinatie B+C van Peter-036 nemen. Zit je met A op 4.1.2 (als je dat nog niet zit, zie je handtekening) en daarna de combi pakken. Ben je geroot en dan kun je later altijd nog A een keer doen als je van de root af wilt. Zo simpel is het allemaal.

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Jessy27

Jessy27

• Lid sinds 23 november 2012
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 16:27

Dat waardeer ik ook zeer, ben boos op Samsung. :-) Maar wat je verder schrijft is abacadabra voor mij. Zit je met A op 4.1.2, zie handtekening??
En heb je misschien een link naar de juiste how to? Ik kan hem niet vinden.

Rajeev

Rajeev

• Lid sinds 11 januari 2013
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2013
  • 00:20

Jessy27;391552
Dat waardeer ik ook zeer, ben boos op Samsung. :-) Maar wat je verder schrijft is abacadabra voor mij. Zit je met A op 4.1.2, zie handtekening??

Ik heb anders nergens last van?
Mijn toestel is geupdate naar de officiele (Nederlandse) Jelly Bean.
Er kan iets mis zijn met je telefoon, ik haal gerust anderhalvedag uit mijn toestel.
Mijn toestel is helemaal origineel niet geroot en de standaard accu.

Bewerkt (21 mei 2013 14:05)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 19 maart 2013
  • 00:25

Jessy27;391552
Het staat gewoon bij de HowTo's op dit S2 forum, zowel in het eerste bericht als hier bij de andere berichten.
Hier dus

Makker

Bewerkt (21 mei 2013 14:05)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren