Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jessy27

Jessy27

• Lid sinds 23 november 2012
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 27 december 2012
  • 18:34

Hallo, ik heb sinds anderhalve maand een Galaxy S2 (via Telfort). Sinds twee/drie weken valt ie spontaan uit (vaak tijdens gebruik van bluetooth in de auto maar ook zonder gebruik van bluetooth). De resterende batterijtijd kan variëren. De batterij staat niet bol en het toestel wordt niet warm. Heeft het zin om te wachten op een update (wanneer komt er trouwens weer één??) of is er gewoon iets met mijn batterij? Ik heb Android 4.0.4..
Alvast bedankt.

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 27 december 2012
  • 18:42

Als ik jou was zou ik gewoon terug na de winkel gaan en melden. En zorgen dat je een andere batterij krijgt.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Jessy27

Jessy27

• Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 27 december 2012
  • 18:49

Ik zal morgen Telfort bellen, heb één of ander servicecontract

Rajeev

Rajeev

• Lid sinds 11 januari 2013
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2013
  • 20:23

Ik heb precies hetzelfde. Heb mijn Galaxy S2 reeds aangeschaft bij Telfort (vorige maand) en deze is al terug geweest voor reparatie.

Hierbij vertellen ze dat ze de software opnieuw hebben geïnstalleerd en een aantal nieuwe onderdelen hebben geplaatst. Volgens hun waren mijn connectors/contacten kapot. Wederom weer al mijn apps gedownload en hetzelfde verhaaltje. Valt weer uit. Kennelijk was er dus weinig aan de hand hiervoor, want ik denk dat het aan de apps ligt. Heb ze nu stap voor stap per groepje verwijderd, ik heb nu 3 kwart van mijn apps verwijderd, en sinds dien niet meer uitgevallen. Dat was dan wel 3 kwartier geleden.

Ik had ergens gelezen dat apps fouten kunnen hebben op de software of op elkaar, en dat dan de telefoon uitschakelt/uitvalt.

Ik hoop graag dat wij tweetjes dit uiteindelijk kunnen oplossen want wij kunnen elkaars hulp goed gebruiken. Ik weet namelijk hoe vervelend het is.

Apps die ik er nu op heb staan uit de Play Store: WhatsApp, Chrome, Earth, YouTube (enkel geupdate), Angry Birds, Zaklamp, Drag Racing, Bike Race en Autoscout24.

Ze hebben de telefoon getest, en deze is tijdens de test (als het goed is, je weet het maar nooit) niet uitgevallen. Deze was toen zonder apps en dergelijke. Het kan goed zijn dat het aan de apps ligt!

Ga trouwens niet zelf rotzooien met allerlei Odin gedoe! Een vriend van mij had dat een tijdje geleden wel gedaan en hij kan nu niet meer updaten via Kies…

Mvg,
Rajeev

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
Jessy27

Jessy27

• Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2013
  • 21:05

Hoi, heel toevallig heb ik mijn telefoon ook via Telfort! Hij komt maandag terug van reparatie dus ik kan er nog niks van zeggen. Ik was al wel verbaasd toen ik het rapport las dat er alleen een software update was gedaan maar ik wacht maar even af. De apps die ik er op had staan waren:
Angry birds
Aviary
Facebook
Wordfeud
Foto-editor
Mindfeud
Nextprofiles
PT-NL Dictionary
Quickpic
Scanlife
Shazam
SNS
ASN
Switch3G
Telfort belstatus
Waze
WhatsApp
Zen Ringtones

Lijken me geen rare apps dus kan me ook niet voorstellen dat dit het probleem is! Ik ga hem komende week testen en zal het hier laten weten.

Rajeev

Rajeev

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2013
  • 23:12

Van de 4 apps die ik uit jouw lijstje ook heb, heb ik enkel o.a Telfort BelStatus en Facebook verwijderd.

Tot nu toe doet het toestel het prima…

Het zou eventueel in Telfort BelStatus of Facebook een fout kunnen zitten….

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 12 januari 2013
  • 00:42

Kan ook aan de SIM kaart liggen. Ik hoor je denken: “WAT!, Sander!, de SIM kaart?!?”.
Ja. Mijn vorige toestel, een HTC Desire is ook terug geweest naar een reparatie centrum voor spontane reboots. Ik kreeg hem terug met een nieuw moederboord en alle firmware resets/updates welke je je kan bedenken. Tijdens het instellen, nul-komma-nul apps erop begon hij weer te rebooten. Weer gebeld, toen kwamen ze met het ‘versleten/oude/defecte’ SIM kaart idee. Nieuwe SIM erin en mijn probleem was opgelost.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 00:52

Rajeev;373309
Ga trouwens niet zelf rotzooien met allerlei Odin gedoe! Een vriend van mij had dat een tijdje geleden wel gedaan en hij kan nu niet meer updaten via Kies…

Mvg,
Rajeev

Gewoon een stock-rom flashen met Odin en je kan weer updaten via Kies.

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Rajeev

Rajeev

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2013
  • 13:07

Ik heb nu meer apps geïnstalleerd, namelijk: Facebook, Autoblog.nl, Telfort BelStatus, MB Meter, Hotmail, Flitsmeister, NOS Teletekst en Logo Quiz.

Het toestel valt niet uit, maar als ik hem met 50% batterij ‘s Avonds naast m’n bed leg, valt hij wel uit als ik wakker ben. Ik heb de laatste twee dagen ongeveer 12/13 uur geslapen. Ik kreeg het toestel dan nog alleen aan met de lader erin, en dan moest hij weer even een paar minuten opladen met een batterijtekentje met een geel driehoek met een uitroepteken.

Is dit wel normaal? Dat hij dan uitschakelt/uitvalt?

De batterij was als ik wakker werd echt 0%, maar overdag valt hij niet meer uit. Tot nu toe dan.

Bewerkt (24 april 2013 16:09)
Rajeev

Rajeev

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2013
  • 17:17

Helaas, mijn telefoon is net weer uitgevallen. Ik heb Facebook verwijderd, kijken hoe hij het nu doet.

Bewerkt (24 april 2013 16:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren