Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 22 december 2012
  • 18:26

Sander M;368056
Het zit echt in je toestel, hier nog een voorbeeld. Op stockrom. Gister om 8 uur 's avonds van de lader nu 21 uur later met minimaal gebruik.

Bedankt dat je even de moeite hebt genomen voor de screenshotjes.

Kunnen ze dat ding ook bij de KPN XL maken? Ze hebben er vorige week 4.0.4 xen erop geflasht maar dat hielp ook niks. Dus heb ik JellyBam erop gezet. Maar zoals je nu zelf ook al weet heeft dit ook geen nut.

Als ik de s2 op moet laten sturen ben ik hem denk ik een week of 3 kwijt. Tja, 3 weken zonder telefoon… Ik… Nee echt niet

———- Update van bericht ———-

Ik ga nu mijn backup van stock terug zetten. En dan in de vakantie maar weer even een bezoekje brengen bij KPN… Zucht…

———- Update van bericht ———-

Ik ben nu weer geunroot. Maar hoe krijg ik die STweaks enzo weg? Vorige keer kon ik ze zo verwijderen zonder een factory reset uit te voeren… Wie o wie?

Opgelost –> STweaks. Laat maar

Bewerkt (24 april 2013 16:03)

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 24 december 2012
  • 13:39

Gisteren samsung een mail gedaan. En net een mail terug gekregen:

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung GT-I9100.*Wij raden u aan navraag te doen bij uw eigen Samsung dealer. Deze kan het toestel voor u innemen en opsturen naar een reparatiecentrum, die het toestel verder in behandeling neemt.*Mocht u niet terecht kunnen bij uw dealer, dan kunt u het toestel eventueel ook zelf opsturen naar een reparatiecentrum. U kunt dan eerst uw reparatie registreren op*www.gsmrepareren.nl, helaas hebben wij geen indicatie over hoelang u het toestel kwijt bent.*Voor overige vragen kunt u contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of*022012418*voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.*Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.*Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.*Met vriendelijke groet,*F.Karabulut*Samsung Electronics Benelux B.V.*

Heb je ook weer zo veel aan… Ze zeggen altijd het zelfde. Achja.

Bewerkt (24 april 2013 16:04)

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren