Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jelmerdt

jelmerdt

• Lid sinds 09 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 17:51

Ik heb nu zo'n 15/16 maanden een samsung gs2. Nu heeft hij de laatste tijd wat problemen. Hij valt namelijk elke keer uit. Ongeveer zo'n 2 tot 5x per dag. Meestal bij de eerste keer is de batterij nog maar voor de helft, de tweede keer geeft ie aan dat ie leeg is. Een enkele keer gaat ie van 0 naar 10-15 procent terug.

Hij valt altijd uit met het volgende ritueel: de menu en de terugknop beginnen te 3sec flikkeren. Dan gaat het beeld 2 seconden flikkeren en dan is die gelijk uit. Er staat android 4.0 op aan het begin geen problemen mee gehad. Daar zal het niet aan liggen.

Nog iets. Laatste tijd laadt ie ook niet echt goed op. Heel vaak wel opladen, niet opladen. Oplaadtijd is niet veel langzamer dan normaal.

Ik hoop dat iemand dit probleem herkent en mij kan helpen.

Mvg

Bewerkt (24 april 2013 16:00)
Denny966

Denny966

• Lid sinds 15 juni 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 21:10

Backup maken en factory reset misschien?

ricksIII

ricksIII

• Lid sinds 20 augustus 2012
  • Berichten 862
  • Reputatie 60
  • 9 december 2012
  • 21:14

mischien is er iets mis met micro usb aansluiting in je tel.

er zit een lipje in die kan tegen de onderkant of bovenkant aan drukken. daar had ik wel last van. heb em toen iets naar boven gedrukt ,

en ik was van de problemen verlost.

MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 21:15

Heb je kort geleden geüpdate of iets anders met je telefoon gedaan?

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 9 december 2012
  • 21:42

Staat je batterij niet bol? Had ik namelijk ook, bij mij ging die rond de 50% uit.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

HarrieV

HarrieV

• Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 22:10

Beste J. Heb een vergelijkbaar probleem. Baal er behoorlijk van, want bij mij valt hij met enige regelmaat uit (een keer in de twee tot vier dagen) vanaf dag 1. Heb hem net 3 weken. Moet hem eigenlijk terugsturen, maar kijk op tegen de molen waarin je terecht komt. Het is geen DOA en als ze hem testen is er schijnbaar niets aan de hand. Weet niet wat er gebeurd als hij uitvalt, maar wat wel opvalt is dat hij niet direct aan te zetten is. Moet eerst de batterij er uit halen. Lijkt mij daarom een soort bevriezen. Weet wel niet of dat waar is.

RicksIII kun je iets beter beschrijven hoe jij jouw probleem hebt opgelost. Begrijp het niet helemaal. Dank

Harrie

Rambo_Pisvinger

Rambo_Pisvinger

• Lid sinds 10 april 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 17 december 2012
  • 22:06

HarrieV;364798
Beste J. Heb een vergelijkbaar probleem. Baal er behoorlijk van, want bij mij valt hij met enige regelmaat uit (een keer in de twee tot vier dagen) vanaf dag 1. Heb hem net 3 weken. Moet hem eigenlijk terugsturen, maar kijk op tegen de molen waarin je terecht komt. Het is geen DOA en als ze hem testen is er schijnbaar niets aan de hand. Weet niet wat er gebeurd als hij uitvalt, maar wat wel opvalt is dat hij niet direct aan te zetten is. Moet eerst de batterij er uit halen. Lijkt mij daarom een soort bevriezen. Weet wel niet of dat waar is.

RicksIII kun je iets beter beschrijven hoe jij jouw probleem hebt opgelost. Begrijp het niet helemaal. Dank

Harrie

Ik heb exact hetzelfde probleem. Bij mij gaat hij alleen elke dag uit. De typische freeze die jij beschrijft heb ik ook. Ik heb mijn telefoon pas gekocht bij GSMwijzer.nl en teruggestuurd via de DOA procedure. Ik heb een nieuwe gekregen en die heeft exact hetzelfde probleem. Deze gaat dus ook terug voor dezelfde procedure. Al met al een irritant probleem omdat je de tlelefoon elke keer weer een paar dagen kwijt bent.

Als iemand dit herkent en een oplossing heeft zou dat heel mooi zijn.

Bewerkt (24 april 2013 16:02)
Roald1963

Roald1963

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 21 december 2012
  • 11:22

Heb hetzelfde probleem gehad. Lijkt nu goed te gaan. Denk dat je er een app op hebt staan die je batterij draint. Met andere woorden een app die blijft draaien op de achtergrond. En daardoor gaat je telefoon uit door zich zelf te beschermen.
Je zou de app kunnen opsporen door Battery Drain Analyzer te installeren.

———- Update van bericht ———-

Ook de geheugenkaart geformatteerd in het toestel zelf???. Dat was bij ook een probleem met ICS.

Bewerkt (24 april 2013 16:03)
HarrieV

HarrieV

• Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 21 december 2012
  • 17:41

Rambo.
Lijkt daarmee dus meer een software probleem dan een hardware probleem. Opvallend ik dat ik al een week geen probleem meer heb gehad. Heb hem nog niet terug gestuurd. Heb gelezen dat de eerste zes maanden de bewijslast niet bij jou ligt. Houd dus nu wel goed bij wanneer hij uitvalt en wat er precies gebeurd. Blijft echter vervelend.

Roald.
Bedankt voor de tip. Had hem nog niet geformateerd. Zal dat eens doen. Als hij uitviel had hij na het aanzetten een meer dan voldoende geladen accu. Zal toch een kijken of er iets veel stroom trekt. Verwacht het echter niet, omdat de accu meer dan voldoende lang mee gaat.

Groeten,
Harrie

Dantheman

Dantheman

• Lid sinds 23 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 december 2012
  • 15:03

Ha,

Mijn s2 toestel loopt ook vaak vast sinds enkele weken. Melding na opstarten: google play applicatie is onverwachts gestopt. Ook mijn berichten kwijt en instabiele telefoon. Zo af en toe klaagt ie over een defecte interne geheugenkaart. Na heel wat acties (google app terug naar default, kaart herformatteren, factory reset) nog steeds geen oplossing helaas. Mogelijk is de kaart inderdaad defect. Kan dat en is dat los te vervangen?

Groeten, Daniel

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren