Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 5 november 2012
  • 12:46

irenevdstappen;354988
Oke, ja ik denk dat het daar niet aan gelegen heeft. Facebook was traag internet en soms bleef alles gewoon hangen. Ik heb nu de nieuwste update 4.0.4 en het lijkt nu al een stuk beter. Toch bedankt!

Krijg je ook nog de melding dat kies niet werkt, zoja instelleer kies een opnieuw, heb je ook al een factory reset gedaan

Bewerkt (24 april 2013 15:49)
irenevdstappen

irenevdstappen

• Lid sinds 04 november 2012
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 5 november 2012
  • 12:57

Ja het is nu allemaal gelukt. Ik heb eerst een volledige backup van mijn telefoon gemaakt. Toen heb ik de factory (harde) reset gedaan. Toen heb ik gekeken of ik op die manier via mijn telefoon zelf of via Kies een update kon krijgen. Helaas was dit niet het geval. Toen ben ik dezr topic begonnen en heb zo via iedereen zijn goede uitleg mijn telefoon kunnen updaten. Toen heb ik nog twee nieuwe software upgrade's binnengekregen op mijn telefoon en op deze manier is mijn telefoon nu van 2.3.6 naar 4.0.4 gegaan en hij werkt perfect. Ben er echt blij mee!

ScriptMania

ScriptMania

• Lid sinds 28 oktober 2012
  • Berichten 176
  • Reputatie 0
  • 5 november 2012
  • 13:57

dan mag je je android versie wel even aan passen ( links bij je naam ;o)
en binnenkort mag je weer aan de gang, als 4.1 uit komt voor de S2 (binnenkort)
ben zelf benieuwd wat dat gaat doen met onze telefoons ( oops smartphones ;o)

irenevdstappen

irenevdstappen

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 5 november 2012
  • 17:29

Ja ik ben ook benieuwd wat die dan weer voor veranderingen mee gaat brengen. Ik verwacht nu eigenlijk dat ik volgende keer gewoon melding krijg van software update's op mijn telefoon omdat ik die vanmorgen na het flashen al 2 binnen kreeg. We zullen wel zien als de nieuwe update uit is.

ScriptMania

ScriptMania

• Lid sinds 28 oktober 2012
  • Berichten 176
  • Reputatie 0
  • 5 november 2012
  • 19:39

Ja krijg je ook vanzelf, laatste upgrade naar 4.04 wist ik niet eens dat het een upgrade was.
ging via Over The Air en werd genoemd, bundel updates (of zoiets) gelukkig zat er genoeg stroom in.
wist niet eens dat dat bestond en kon :eek:
maar dat ligt dacht ik ook aan je provider, wanneer je hem krijgt.
ik hoop iig wel snel.
trouwens ook leuk dat onze smartphone al zoveel keer geupgrade is.
zo blijft hij mooi bij de tijd, en het is nog leuk om te doen ook nog.
tenminste, dat vind ik.

irenevdstappen

irenevdstappen

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 5 november 2012
  • 19:44

Ja maar dat was juist het probleem bij mij in bet begin dat ik geen update's kon ontvangen met mijn telefoon maar nu ik hem zelf heb geflasht waarschijnlijk wel, dat moet de volgende software uitwijzen of ik die zo binnenkrijg of niet

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 5 november 2012
  • 20:34

CSC code XEN is voor unbranded toestellen, PHN is dit ook
De CSC codes TNL, VDF, en KPN zijn branded toestellen, dan kan de update waarschijnlijk langer duren

———- Update van bericht ———-

ScriptMania;355198
Ja krijg je ook vanzelf, laatste upgrade naar 4.04 wist ik niet eens dat het een upgrade was.
ging via Over The Air en werd genoemd, bundel updates (of zoiets) gelukkig zat er genoeg stroom in.
wist niet eens dat dat bestond en kon :eek:
maar dat ligt dacht ik ook aan je provider, wanneer je hem krijgt.
ik hoop iig wel snel.
trouwens ook leuk dat onze smartphone al zoveel keer geupgrade is.
zo blijft hij mooi bij de tijd, en het is nog leuk om te doen ook nog.
tenminste, dat vind ik.

Het ligt eraan, als je CSC code XEN heb is hij unbranded en krijg je de updates via samsung zelf
Als hij branded is gaat het ook via samsung, echter zijn dit aangepaste versies door de provider zelf, dus eerst komt samsung met touchwizz daarna de provider met bloatware(troep)

irenevdstappen

irenevdstappen

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2013
  • 16:21

Oude discussie maar toch wil ik even opnieuw een vraag stellen. Is er een mogelijkheid waarmee ik mijn toestel kan updaten naar Jellybean 4.1.2? Ik heb namelijk nogal wat problemen met mijn huidige software. 4.0.4 Mijn toestel blijft heel regelmatig hangen en valt dan uit met resultaat een batterij die na een halve dag helemaal leeg is. Maar ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de nieuwe software. Op samfirmware staat bij nederlandse software voor de telefoon nog niets, maar is het niet zo dat als ik een buitelandse download ik alsnog Nederlandse taal kan kiezen en mijn telefoon alsnog in het Nederlands is?

Ik lees ook dat veel van de firmware's die op internet staan nog de testversie's zijn van de Jelly Bean update. Maar in verschillende landen is de officiele al uit.

Hoop dat jullie me raad kunnen geven. :angel:

Bewerkt (24 april 2013 16:11)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 22 januari 2013
  • 19:16

Voor de Samsung Galaxy S 2 is er nog GEEN officiele 4.1.x uit, voor geen enkel land. Er zijn een heleboel ported versies van andere toestellen, en van de gelekte versie die wel voor de SGS 2 is, evenals die gelekte versie zelf.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

irenevdstappen

irenevdstappen

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2013
  • 12:49

Vandaag is de uitrol van de update begonnen. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat er al een spaanse te downloaden maar dan nog weet ik niet of ik mijn toestel eerst moet terug zetten via factory reset en dan mn telefoon moet flashen naar 4.1.2 of dat ik iets anders moet doen omdat het vaak zo is dat geflaste telefoons problemen opleveren tenminste dat heb ik gelezen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren