Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Dandyroi

Dandyroi

• Lid sinds 14 oktober 2011
  • Berichten 187
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2012
  • 13:48

Ik heb een probleem na het flashen van een rom. Normaal gesproken kom ik dan in een setup menu waarbij je je aanmeldt met je android/google account. Na het flashen van Paranoid Android v2.5 en het flashen van inverted gapps van justun bean krijg ik dit niet te zien met als gevolg dat ik geen enkele google app in kom.

Ik ben geen complete noob op het gebied van flashen, maar heb dit nog niet eerder meegemaakt.

Ik hoop dat iemand me kan helpen want zo kom ik niet verder.

Bewerkt (24 april 2013 15:45)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 25 oktober 2012
  • 14:02

Je kan je account alsnog toevoegen onder instellingen > accounts en synchronisatie.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Dandyroi

Dandyroi

• Berichten 187
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2012
  • 16:06

Dit staat normaal wel in het instellingenmenu maar kan het nu niet vinden. Zit je toevallig ook op PA?

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2012
  • 16:32

Nog steeeds aan het modderen jongen hehe, Je hebt weer iets verkeerd gedaan tijdens de aroma instelling

Kijk na het installeren van je Rom moet je een zipje flashen en die heet JustumBeam v3.2.4 om precies te zijn.. deze flash je net als een rom.. dus zipje kiezen en installeren.. tijdens de installatie kom je in een setup terrecht (Aroma). hierin kun je de apps kiezen die jij graag wilt hebben en de apps die je niet wilt kun je afvinken een worden dan niet mee geinstalleerd.. systeem apps worden automatisch geïnstalleerd

Als het maar niet wilt lukken (terwijl het eigenlijk super simpel is) adviseer ik je om dit zipje te installeren inplaats van JustenBean v3.2.4 http://invertedgappsplus.com/JT_Quickflash_Full_v3.2.3.zip

Dit is precies hetzelfde maar dan zonder Aroma, je krijg geen setup/aroma te zien. Alles wordt dus automatisch voor je gedaan en alle apps worden geinstalleerd.

succes jongen:thumbs:

Dandyroi

Dandyroi

• Berichten 187
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2012
  • 17:09

Ik weet dat het niet moeilijk is. Alles wat je hierboven schrijft is me bekend en toch lukte het niet. Heb inmiddels de gewone Gapps geïnstalleerd met hetzelfde aroma programma en dat ging goed

Had hiervoor de lite versie van de quick flash al s geprobeerd, maar wilde weten wat ik allemaal miste als ik niet de full versie via aroma installer had geprobeerd. Maar heel erg bedankt voor je hulp en geduld man!

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2012
  • 17:18

Okay mooi zo als jij tevreden bent en alles werkt naar behoren dat is dan goed hey. Dus die android/google account instelling is nu wel voorbij gekomen toen je je telefoon rebootte?

Helpen doe ik graag man, we zijn hier allemaal om elkaar te helpen

Dandyroi

Dandyroi

• Berichten 187
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2012
  • 17:47

Ja kwam direct na het flashen in het opstart menu. Hij loopt nu soepeltjes dus voorlopig laat ik het zo. Maar sluit niet uit dat ik die inverted apps nog s flash. Vind t alleen niet relaxed dat je daarvoor zoveel handelingen moet doen en daarna alles weer terugzetten, maar het dat hoort erbij als je regelmatig flashtThanks once again!

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2012
  • 19:54

Dandyroi;351155
Ja kwam direct na het flashen in het opstart menu. Hij loopt nu soepeltjes dus voorlopig laat ik het zo. Maar sluit niet uit dat ik die inverted apps nog s flash. Vind t alleen niet relaxed dat je daarvoor zoveel handelingen moet doen en daarna alles weer terugzetten, maar het dat hoort erbij als je regelmatig flashtThanks once again!
Graag gedaan.
Het lijken veel stappen maar in principe is het een minuutje werk haha, het is eigenlijk een standaard stappenplan die ik altijd uitvoer als ik een rom flash.. je bent wel al je apps kwijt enzo maar ik heb backups klaar staan en ook van mn launcher
ik denk dat je batterij nu een beetje van slag is van al dat geflash dus ik adviseer je om de allerlaatste stap uit te voeren en dat is om de batterij te calibreren :angel:
dit kan je via cwm doen of via een app genaamd ‘battery calibration’ (enkel met volle batterij)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren