Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

alex_h

alex_h

• Lid sinds 12 december 2009
  • Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2012
  • 10:50

In mijn Superb zit een Amundsen. Geen plus, maar wel de uitvoering waarmee je de telefoon kunt bedienen. Verder een cartronic carkit.
Werkte prima met m'n oude HTC Desire HD. Helaas heeft die kennis gemaakt met de stoeptegels en is daarna naar de eeuwige jachtvelden gestuurd.
Als vervanger is eer Samsung Galaxy SII gekomen, draaiende op Android 4.0.4. En toen begon het gelazer. Koppelen gaat prima, maar het telefoonboek krijg ik maar niet in de Amundsen. Wel het vakje aangevinkt dat de carkit het telefoonboek in de telefoon mag leen en ook dat die vraag een volgende eer niet meer gesteld hoeft te worden.

Maar telkens komt de telefoon met “Delen via bleutooth gestopt” en de carkit met “unable to load phone book” of “Phone book not fully loaded”.
Ik heb al vanalles geprobeerd. Carkit andere naam gegeven, telefoon andere naam gegeven, koppeling verboken, daarna alles opnieuw opgestart en weer geprobeerd te koppelen, maar het resultaat blijft hetzelfde.
En nu het gekke: mijn vrouw heeft krek dezelfde telefoon, zelfde androidversie etc. En die koppelt perfect, inclusief telefoonboek. Ik heb alle instellingen al nagelopen en in beide telefoons gelijk gezet. Maar geen resultaat.
Wie weet raad?

Bewerkt (24 april 2013 15:39)

Gegroet,

alex_h

alex_h

• Lid sinds 12 december 2009
  • Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2012
  • 16:05

Heb het probleem inmiddels opgelost door de telefoon eerst terug te zetten naar 4.0.3. en daarna opnieuw te koppelen met de auto. Het telefoonboek werd toen wel netjes geladen. Vervolgens weer de update naar 4.0.4 erop gezet en alles draait weer als een zonnetje.
Kennelijk zit er ergens toch iets niet helemaal lekker in 4.0.4, want ik heb al van meer kanten gehoord dat een telefoonboek laden niet lukt als je met deze versie gaat koppelen.

Bewerkt (24 april 2013 15:39)

Gegroet,

davitamontje

davitamontje

• Lid sinds 06 augustus 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 13:23

Of zoals ergens anders aangedragen. De gegevens wissen bij: instellingen/apps/alle apps/ en dan logprovider. Daar de gegevens wissen en de telefoon zal niet meer komen met de melding delen via bluetooth gestopt, tevens loopt de pairing dan prima. Ik moet de oplossing zelf nog uitproberen, maar dat ga ik vanmiddag doen…U hoort van mij! EDIT…En het werkt prima!

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
zefkemols

zefkemols

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 3 december 2012
  • 09:08

davitamontje;353925
Of zoals ergens anders aangedragen. De gegevens wissen bij: instellingen/apps/alle apps/ en dan logprovider. Daar de gegevens wissen en de telefoon zal niet meer komen met de melding delen via bluetooth gestopt, tevens loopt de pairing dan prima. Ik moet de oplossing zelf nog uitproberen, maar dat ga ik vanmiddag doen…U hoort van mij! EDIT…En het werkt prima!

Moet ik alle apps verwijderen? En wat bedoel je met de logprovider?
Hoe zet ik mijn samsung software terug naar 4.0.3,zodat alles weer loopt.

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
PeterDroid

PeterDroid

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 3 december 2012
  • 10:29

Ik had hetzelfde probleem en bij mij was het ook opgelost via de logsprovider.
Instellingen->Apps->tabblad alles->naar LogsProvider scrollen en openen. Dan links onder kiezen voor “Gegevens wissen”. Houd er rekening mee dat je bel historie van de telefoon app dan ook compleet gewist is.

Bewerkt (24 april 2013 15:57)
zefkemols

zefkemols

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 3 december 2012
  • 14:17

PeterDroid;363107
Ik had hetzelfde probleem en bij mij was het ook opgelost via de logsprovider.
Instellingen->Apps->tabblad alles->naar LogsProvider scrollen en openen. Dan links onder kiezen voor “Gegevens wissen”. Houd er rekening mee dat je bel historie van de telefoon app dan ook compleet gewist is.
Is dat alles wat verloren gaat,of zijn dan ook alle apps en instellingen weg?
Ik kan mijn contacten neem ik aan toch wel backuppen zodat ze later teruggehaald kunnen worden,of niet?

ScriptMania

ScriptMania

• Lid sinds 28 oktober 2012
  • Berichten 176
  • Reputatie 0
  • 3 december 2012
  • 15:35

Dit is de oplossing gegeven door een provider.

Hieronder vind je een engelse instructie over hoe je de toestel terug kan zetten naar fabrieksinstellingen.

1. Remove battery & put it back
  2. Hold volume up button & middle button (home button)
  3. While holding this two btton press the power button and release (press power button only once)
  4. It will pop up with hard reset menu
  5. Scroll down to factory reset with volume down button then press center button or home button
  6. The press press volume down button to select yes factory settings then press center button
  7. Select reboot device and press center button
Maar dan raak je het een en ander kwijt, niet wat op je geheugen kaartje staat.
En van te voren een back up maken via Kies.
Verstandig is ook (vind ik) om je telefoon nummers op je sim op te slaan, en deze met een wachtwoord te beveiligen
Die raak je dan ook niet kwijt

Hierna staat je telefoon zo als hij de fabriek verliet, en jij hem voor het eerst in handen kreeg.
Dan even instellen, en back ups terug zetten.
Contacten staan op je SIM, als je ze daaroipslaat tenminste.

adriaantje

adriaantje

• Lid sinds 18 oktober 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 3 december 2012
  • 16:41

Wil dat zeggen dat na een teruggaan naar die bewuste “fabrieksherstellingen” je meteen ook de firmware die je had bij de aankoop terug hebt, of hou je dan de firmware die je als laatst geinstalleerd hebt, bvb: “ice cream sandwich” ?

ScriptMania

ScriptMania

• Lid sinds 28 oktober 2012
  • Berichten 176
  • Reputatie 0
  • 3 december 2012
  • 17:27

Upgrade blijft gewoon staan, je gaat dan niet terug qua android versie.

adriaantje

adriaantje

• Lid sinds 18 oktober 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 3 december 2012
  • 18:00

Goed om weten.
Dank U.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren